کد خبر : 1698653 | 06 مرداد 1399 ساعت 23:02 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

آبدولیوچاگی وریا برای بازگشت به اوج (عکس)

در شبی که بازیکنان استقلال نسبت به دیدارهای قبل هماهنگ تر و با برنامه تر ظاهر شدند، وریا غفوری نیز از خوب های استقلال بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد با بدست آوردن 3 امتیاز حساس دیدار با پارس جنوبی، هم امتیاز با سپاهان به رده ی دوم جدول رده بندی صعود کند. کامبک استثنایی نساجی در لحظات پایانی و تبدیل شکست 2 بر صفر به پیروزی 3 بر 2 مقابل فولاد، شیرینی برتری استقلالی ها را دو چندان کرد چرا که حالا اگر حتی فولاد در دیدار عقب افتاده اش مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یابد، با توجه به تفاضل گل زیاد بین دو تیم، استقلال در جایگاه دوم باقی خواهد ماند.

 

اما نکته ی مهم این دیدار برای استقلالی ها، بازگشت خوب کاپیتان این تیم پس از ابتلا به کروناست. وریا غفوری پس از اینکه به کرونا مبتلا شد، دو دیدار حساس استقلال مقابل سایپا و تراکتور را از دست داد و در نیمه ی دوم دیدار با صنعت نفت به مسابقات بازگشت. هر چند که کاپیتان استقلال توانسته بود بر کرونا غلبه کند، ولی آثار بیماری در بازی او دیده می شد تا اینکه او امشب در دیدار مقابل پارس توانست به همان وریای قبل از ابتلا به کرونا تبدیل شود. غفوری در این دیدار یک شوت به سمت دروازه ی فروزان زد، 86 درصد پاس هایش به درستی به مقصد رسیدند و چند نبرد هوایی و تکل موفق نیز در کارنامه دیدار امشبش به ثبت رسانید.

 

با بازگشت وریا به دوران آمادگیش، قطعا سمت راست استقلال نیز راه خواهد افتاد و مجیدی می تواند روی حرکات کاپیتان تیمش از آن جناح حساب ویژه ای باز کند. در این صحنه آمادگی وریا را مشاهده می کنید که همچون تکواندوکاران حرفه ای با یک ضربه ی آبدولیو چاگی توانسته توپ را به کنترل خود درآورد. آمادگی وریا، مساوی است با آمادگی استقلال در ادامه ی فصل و جام حذفی. چیزی که مجیدی بیشتر از هر چیزی خواهان آن است.

 

1514934

 

1514936

 

 

1514935

دیدگاه‌ها