کد خبر : 1698665 | 06 مرداد 1399 ساعت 23:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

به بچه ها گفتم وارد حاشیه نشوند

حاتمی: برنامه ریزی غلط باعث باخت به استقلال شد

بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی تیم پارس ادعا کرد با توجه به خستگی هم تیمی هایش، نتیجه ی دیدار پارس با استقلال از چند روز قبل مشخص بوده است.

حاتمی: برنامه ریزی غلط باعث باخت به استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی در شبی که خوب نبود، بازی را به استقلال واگذار کرد تا تکلیف بقای این تیم در لیگ برتر، به هفته های بعد کشیده شود. بابک حاتمی بازیکن تیم پارس جنوبی در این دیدار در دقیقه 39 بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خودش را به نیما انتظاری داد. حاتمی پس از پایان دیدار تیمش با استقلال در اعتراض به برگزاری این دیدار گفت: آقایانی که در فدراسیون و سازمان لیگ هستند، باید درخصوص تعداد مصدومیت ها پاسخگو باشند. ما تاکنون در لیگ، 12 ، 13 مورد پارگی رباط صلیبی داشته ایم. چرا باید یک روز قبل از مسابقه باید به ما اعلام کنند که باید به جم برویم و بازی کنیم؟


حاتمی گفت: استقلالی ها در موعد قبلی به زمین نیامدند و حالا سه امتیاز بازی را به آنها تقدیم کردیم. ساعت 5 صبح پرواز داشتیم و شب قبلش را کامل از دست دادیم. این نوع برنامه ریزی غلط است. الآن خیلی از بازیکن ها مصدوم شده اند و خانواده هایشان از لحاظ مالی دچار مشکل شده اند.


وی افرود: یک روز قبل از بازی به ما اعلام کردند به جم برویم و طبیعتا امکان تهیه ی به موقع بلیط برای کل تیم فراهم نبود و بعضی از بازیکنان ساعت 5 صبح به جم پرواز کردند و شب قبل را به طور کامل از دست دادیم.


حاتمی در خصوص عدم اعتراض تیم پارس به رای کمیته استیناف گفت: تنها باشگاه هایی که زورشان به فدراسیون می رسد، می توانند اعتراض کنند و این اعتراض آنها نیز ثمر دارد.


بازیکن پارس در پایان درخصوص بازی تیمش مقابل استقلال نیز گفت: بازی خوبی بود و ما موقعیت گلزنی داشتیم. طبیعتا این مصدومیت ها و نتیجه ی بازی از دو روز قبل مشخص بود چرا که وضعیت بازیکنان ما خوب نبود و ما استراحت کافی نداشتیم و کل تیم خسته بود.

 

دیدگاه‌ها