کد خبر : 1698673 | 07 مرداد 1399 ساعت 00:22 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

مجیدی با قدرت به کارش ادامه می دهد

نامجومطلق: خودی‌ها تمرکز را از استقلال گرفته‌اند

مربی تیم استقلال ضمن گلایه از پیشکسوتان تیمش می گوید برخی افراد تمرکز را از ابی پوشان گرفته اند.

نامجومطلق: خودی‌ها تمرکز را از استقلال گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق بعد از برتری دو بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم درباره این مسابقه بیان کرد:بازی خوبی را شاهد بودیم، به خصوص از طرف استقلال که بازی تک ضربی را به نمایش گذاشت. در بحث مالکیت توپ و خلق موقعیت خوب عمل کردیم و توانستیم در این دیدار که سه امتیازش حیاتی بود، به پیروزی برسیم و به رتبه دوم جدول صعود کنیم. این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند.

 

وی درباره شرایط سخت استقلال برای کسب سهمیه آسیایی گفت: دیدار قبلی با نساجی یک 45 دقیقه فوق‌العاده را سپری کردیم که متأسفانه آن نتیجه باعث شد به تیم فشار مضاعف وارد شود. این فشار از طرف خودی‌هاست که از بیرون به تیم وارد می‌کنند. در بحث حمایت از تیم این کار اصلاً خوب نیست.
مربی استقلال با اشاره به فشارهایی که فرهاد مجیدی تحمل می کند، تاکید کرد: فرهاد مجیدی با قدرت کارش را انجام می‌دهد، اما فشارهای خودی‌ها از بیرون تمرکز تیم ما را از بین می‌برد، وگرنه مهدی قائدی بازیکنی نیست که موقعیت‌ها را به راحتی از دست دهد. سیدحسین حسینی هم واقعاً دروازه‌بان خوبی است و خیلی راحت گل نمی‌خورد. قطعاً صحنه‌هایی که در بازی اتفاق می‌افتد، به خاطر فشارهای بیرونی است.

 

نامجومطلق ادامه داد: استقلال فوتبال مدرن و خوبی را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم برد برابر پارس جنوبی از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند. غیرخودی‌ها بحث‌شان مشخص است، اما از پیشکسوتان استقلال انتظار داریم در شرایط حساس بحث حمایت را داشته باشند.
وی درباره شرایط روحی تیمش قبل از دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: ما روی بحث مالکیت توپ فوتبال خوبی را انجام دادیم و موقعیت بی‌شماری ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. اگر از موقعیت‌‌های‌مان به خوبی استفاده می‌کردیم، با اختلاف بازی را می‌بردیم. در مجموع، انتظار از خودی‌ها به صورتی است که حمایت‌شان در این شرایط حساس باید وجود داشته باشد، چرا که یک امتیاز هم می‌تواند شرایط تیم را در کسب سهمیه به‌هم بریزد. از خودی‌ها انتظار داریم، چون پیشکسوتان اطراف باشگاه هستند. امیدوارم این برد ذهنیت‌ها را پاک کند.

دیدگاه‌ها