کد خبر : 1698674 | 07 مرداد 1399 ساعت 00:26 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

فکری: به فولادی ها دستور وقت کشی می‌دادند!

فکری می‌گوید که اگر مشکل زیر ساخت حل شود، نساجی در قائمشهر خواهد ماند.

فکری: به فولادی ها دستور وقت کشی می‌دادند!

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار گفت: جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم و واقعا درود به شرف بازیکنان. من از روز اول هم از نظر فنی و هم شرافت به آن ها اعتماد داشتم. این جایگاه نه برای نساجی و نه این بازیکنان مناسب نبود، به هر حال فرصتی شد که این ها خودشان را نشان دهند و امیدوارم در بازی های آینده همین روند را ادامه دهند. ما امیدواریم بازیکنانمان باتوجه به حضور سرمربی تیم ملی، نظر و نگاه مساعدی به آن ها وجود داشته باشد. در مجموع یک کامبک خوبی بود و بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند و آرامشی که می‌خواستیم را داشتند. فشار زیادی روی حریف آوردیم و این باعث شد که مرتکب خطا و اشتباه شوند.

 

وی افزود:بعد از اخراج فولاد ما سه دفاعه کردیم و نفرات جلو را اضافه کردیم و خداراشکر بچه ها توانستند از فرصت ها استفاده کنند و برد شیرینی به دست بیاورند. جای طرفداران پرشور و عاشق نساجی امروز خالی بود که ما خوشحالی آن ها را ببینیم هرچند که با تمام وجود این را حس می‌کنیم. این برد را به طرفدارانمان تقدیم می‌کنم و امیدوارم دوباره از این بردها به آن ها هدیه کنیم.

فکری در پاسخ به سوالی در مورد داوری عنوان کرد: من جا دارد از جامعه داوری کشورمان تشکر و قدردانی کنم، قشر مظلومی هستند،در فوتبال دنیا از VAR استفاده می‌کنند اما بهترین داوران دنیا هم با این وجود اشتباه می‌کنند اما دواران ما بدون این تکنولوژی سوت می‌زنند و بازی را کنترل می‌کنند و امروز هم تیم داوری واقعا عالی سوت زد و خیلی خوب کنترل کرد و باتوجه به این که تیم حریف جلو کشید و وقت کشی کرد، یکی از اعتراضات ما به همان وقت کشی تیم حریف بود که چنین چیزی منسوخ شده و تیم فولاد که تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، نمی‌دانم چرا به آن ها دستور داده می‌شود که وقت تلف کنند؟ تیم داوری عالی سوت زد و بازی را به بهترین شکل کنترل کرد و جای خسته نباشید و خداقوت دارد که به آن ها بگوییم. انشالله فدراسیون فوتبال ایران قدر این داوران را بهتر بدانند و مخصوصا در بحث حق و حقوق شرایط طوری شود که داوران بیشتری در بازی های بین المللی داشته باشیم و به سوت زدنشان افتخار کنیم.

 

سرمربی نساجی راجع به فشردگی بازی ها اظهار داشت: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در بحث پشتیبانی خیلی از ما حمایت می‌کنند. در بحث ریکاوری با هواپیمای اختصاصی ما خیلی سریع تر بازیکنان را میتوانیم برگردانیم تهران و ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. باتوجه به این که فشار زیادی روی بازیکنان هست، ما تا بازی بعدی در مازندران خواهیم ماند تا برای بازی پرسپولیس آماده شویم و مشکل خاصی در بازی پرسپولیس نداشته باشیم. اگر ساختار و امکانات آماده شود و مسئولان شهری و استانی نگاه ویژه ای به نساجی داشته باشند، تیم نساجی هم مشکلی برای ماندن در قائمشهر ندارد اما مهم این است که سخت افزار و زیرساخت را داشته باشیم تا در کنار هواداران تمرین کنیم و بازی کنیم و لذت ببریم.

 

دیدگاه‌ها