کد خبر : 1698678 | 07 مرداد 1399 ساعت 00:45 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازی امشب را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

ممشلی: میری 30 متری زد من 3 امتیازی

مدافع گلزن تیم فوتبال نساجی معتقد است تیمشان به شخصیتی رسیده که دیگر راحت نمی‌بازد.

ممشلی: میری 30 متری زد من 3 امتیازی

 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی ممشلی مدافع تیم فوتبال نساجی موفق شد در دیدار مقابل فولاد در عین ناباوری کامبک نساجی را با زدن گل سوم کامل کند تا نساجی در حالی که از فولاد با دو گل عقب‌افتاده بود طی 15 دقیقه سه گل بزند و برنده از زمین خارج شود.

 

ممشلی درخصوص این بازی و این برد فراموش‌نشدنی نساجی گفت: «واقعاً یکی از بازی‌های لذت‌بخش داخل ورزشگاه وطنی بود که تجربه کردیم. یکی از آن بازی‌هایی که هیچ‌وقت یادمان نمی‌رود.»

 

وی در ادامه افزود: «در جریان بازی در اثر غافلگیری با دو گل عقب افتادیم اما تیم به شخصیتی رسیده است که تا آخرین لحظه تلاش می‌کند. خداروشکر می‌کنم که توانستیم یک کامبک بسیار خوب بزنیم. تبریک می‌گویم به همه هواداران و واقعاً به این پیروزی احتیاج داشتیم. بیش از هر چیزی از این موضوع خوشحالم که تیم به شخصیتی رسیده است که به‌سادگی نمی‌بازد. و این از همه‌چیز مهم‌تر است.»

 

وی درخصوص اینکه مدافعان گل زده‌اند اظهار داشت: «هیچ فرقی نمی‌کند گه چه کسی گل زده است و کل تیم زحمت‌کشیده و مهم این است که تیم به یک همبستگی خوبی رسیده است.»

 

گفتنی است در حین این گفتگو محمد میری که هفته گذشته گل زیبایی به استقلال از فاصله‌ای بسیار دور به ثمر رسانده بود به شوخی به او گفت که: "حالا یک گل زدی" که ممشلی به همبازی خودش جواب داد: شما گل 30 متری می‌زنید اما من گل سه امتیازی می‌زنم.

 

دیدگاه‌ها