کد خبر : 1698727 | 07 مرداد 1399 ساعت 10:47 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی – فولاد؛ شب پرفروغ مدافعان

نکته جالب و مهم دیدار نساجی – فولاد عملکرد خوب مدافعان دو تیم بود با اینکه در این بازی 5 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.

نساجی – فولاد؛ شب پرفروغ مدافعان 

به گزارش "ورزش سه"، زننده یکی از گل های تیم فولاد در این بازی مدافع میانی تیم یعنی موسی کولیبالی بود. زننده هر سه گل تیم نساجی هم مدافعان بودند. دو گل از حامد شیری که در قلب خط دفاعی نساجی به میدان می رود و مجتبی ممشلی مدافع چپ، نساجی را به سه امتیاز این بازی رساند. 

جدا از درخشش این بازیکنان در بازی؛ حسین ماهینی مدافع راست نساجی سازنده دو گل از سه گل تیم نساجی در این بازی بود و پنالتی فولاد هم روی زامهران اتفاق افتاد که به رغم بازی در پست بال راست بارها و بارها در پست دفاع راست هم بازی کرده است. این اتفاقات نشان می دهد مدافعان می توانند نقش کلیدی در شکست یا پیروزی ایفاء کنند و دست کم روی ضربات ایستگاهی حضور آنها در برنامه های تهاجمی تیم پر رنگ است. 

نساجی در شبی که بازی را دو بر صفر از فولاد عقب افتاد 3-2 برنده از میدان خارج شد تا به روند شکست ناپذیری خود با محمود فکری ادامه داد. جالب اینکه نساجی از 6 بازی با محمود فکری 12 امتیاز کسب کرده است. یعنی هر بازی دو امتیاز. بدون شک اگر نساجی از ابتدای فصل اینگونه امتیاز می گرفت اکنون مدعی قهرمانی بود. به این خاطر که فرمول قهرمانی در ایران کسب دو امتیاز از هر بازی بعلاوه یک است.

دیدگاه‌ها