کد خبر : 1698728 | 07 مرداد 1399 ساعت 10:48 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با 3 دفاع؛ ایده ای که جواب داد

تغییر تاکتیک از سوی محمود فکری مهم ترین دلیل پیروزی نساجی در برابر فولاد بود؛ جایی که سرمربی نساجی تصمیم گرفت تیمش با سه دفاع بازی کند.

بازی با 3 دفاع؛ ایده ای که جواب داد 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه جواد نکونام به خاطر 10 نفره شدن فولاد مهره های کلیدی این تیم چون شیمبا و آبشک را بیرون کشید در آنسوی میدان محمود فکری تیمش را سه دفاعه کرد و از حسین ماهینی خواست به خط هافبک اضافه شود و نساجی بازی را با شیوه 3-4-3 ادامه داد؛ اضافه شدن روح الله باقری هم به سود نساجی تمام شد و این تیم در خط حمله زهردارتر نشان داد و در ادامه علاوه بر جبران گل خورده گل برتری را هم به ثمر رساند. 

 

نساجی در این دیدار در شرایطی سه امتیاز را جشن گرفت که سید محمد میری زننده گلش در دیدار با استقلال را در کنار بازیکنانی چون حامد بحیرایی – محمد عباس زاده – احسان قهاری – مهرداد کفشگری، علی شجاعی و... را در اختیار نداشت تا جایی که مجبور شد از نوید عاشوری که پلی میکر تیم است در پست هافبک دفاعی استفاده کند. 

 

جالب اینکه در دقیقه مشابه نفت مسجد سلیمان هم در بازی با نساجی و در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر 10 نفره شده بود اما در ادامه هم به خوبی از دروازه اش محافظت کرد و در نهایت با یک امتیاز میدان را ترک کرد، اما اینبار محمود فکری با ایده دیگری به جنگ حریف رفت و با سه دفاع کردن تیمش حملات متعددی را روی دروازه فولاد تدارک دید و در نهایت سه بار به گل رسید و سه امتیاز شیرین به دست آورد. اتفاقات دقایق پایانی بازی نساجی – فولاد نشان می دهد بازیخوانی و تغییر شیوه بازی می تواند شرایط بازی را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها