کد خبر : 1698736 | 07 مرداد 1399 ساعت 11:31 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

تماشاگران خاص و شعار علیه وقت کشی (عکس)

دیدار نساجی در برابر فولاد مثل خیلی از دیدارهایی که اینروزها برگزار می شود بدون تماشاگر نبود؛ به این خاطر که چند نفری با حضور در پشت بام خانه های مشرف به استادیوم در شرایط خاص بازی را دنبال کردند.

به گزارش "ورزش سه"، واقعیت این است منع این تماشاگران از تماشای بازی ممکن نیست؛ همان طور که در برخی از استادیوم های دیگر از جمله استادیوم تختی آبادان هم تماشاگران کمی با حضور روی یکی از ساختمان های مشرف به استادیوم بازی های صنعت نفت را از نزدیک دنبال می کنند. البته تعداد این تماشاگران محدود است. موقعیتی که آنها برای استقرار و در نهایت تماشای بازی انتخاب می کنند ملک شخصی است و به طور حتم اگر در محدوده استادیوم بود ناظر بازی می توانست آنها را از تماشای بازی منع کند. 

 

در جریان بازی این تماشاگران علیه جواد نکونام شعار دادند و این مربی و تیمش را به ضد فوتبال متهم کردند چرا که بر این عقیده بودند بعد از گل دوم به خصوص بعد از 10 نفره شدن، فولاد وقت کشی می کند؛ آنها بعد از سوت پایان بازی به سرعت خود را به درب خروجی استادیوم رساندند و با تشکیل دادن تونل پیروزی شاگردان محمود فکری را تشویق و آنها در فاصله بین درب خروجی تا اتوبوس تیم مشایعت کردند.

 

شعاری های تماشاگران علیه جواد نکونام زمانی شدت یافت که بعد از اعلام پنالتی از سوی داور به سود نساجی بازیکنان فولاد به کنار زمین آمدند و این ذهنیت پیش آمد که سرمربی تیم فولاد قصد دارد تیم را بیرون بکشد. به دلیل حضور بازیکنان فولاد در کنار زمین بعد از اعلام پنالتی مسابقه چند دقیقه ای متوقف شد. محمود فکری به این حرکت فولادی ها معترض بود و اعلام کرد آنها می خواستند کاری کنند که زننده ضربه پنالتی تحت فشار قرار بگیرد و در نهایت ضربه اش تبدیل به گل نشود. البته حامد شیری این ضربه را تبدیل به گل کرد. همان طور که اشاره شد در بازی دیشب تماشاگران حاضر روی پشت بام خانه ای مشرف به استادیوم شهید وطنی شعار جواد ضد فوتبال را سر دادند.

عکس ها: معین نادری

 

 

 

دیدگاه‌ها