کد خبر : 1698737 | 07 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

تعیین تکلیف راکیتیچ؛ بعد از بازی بارسا-ناپولی

باشگاه بارسلونا و ایوان راکیتیچ به توافق رسیدند که جلسه دوجانبه برای تصمیم گیر‌ی درباره آینده او به بعد از دیدار این تیم مقابل ناپولی موکول شود.

تعیین تکلیف راکیتیچ؛ بعد از بازی بارسا-ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه انتظار می‌رفت تکلیف آینده ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا در این باشگاه به زودی مشخص شود ولی بارسا و راکیتیچ به توافق رسیدند که جلسه دو جانبه برای تصمیم گیر‌ی در این باره به بعد از دیدار بارسا و ناپولی در لیگ قهرمانان موکول شود. دیداری که 18 مرداد در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 

1515074

 

راکیتیچ در بازی مقابل ناپولی برای بارسا اهمیتی کلیدی خواهد داشت چرا که بوسکتس و آرتور ویدال در این بازی محروم هستند. اما بعد از بازی ناپولی احتمالاً شرایط برای راکیتیچ متفاوت خواهد بود. با اینکه کیکه ستین خواهان ماندگار شدن او است ولی مدیریت بارسا ترجیح می‌دهد شاهد جدایی این ستاره کروات باشد.

 

از قرارداد فعلی راکیتیچ با بارسا یک سال دیگر باقی مانده و مدیریت باشگاه معتقد است امسال می‌تواند در ازای واگذاری راکیتیچ دست کم به مبلغ در حدود 10 میلیون یورو دست پیدا کند. البته راکیتیچ پیشتر گفته بود هیچ تمایلی برای ترک بارسلونا پیش از پایان قراردادش ندارد و به نظر می‌رسد او ترجیح می‌دهد تا سال آینده که قراردادش در بارسا منقضی می‌شود صبر کرده و سپس به عنوان بازیکن آزاد به تیم سابقش سویا برگردد.

 

 

دیدگاه‌ها