کد خبر : 1698760 | 07 مرداد 1399 ساعت 13:06 | 44.8K بازدید | 2 دیدگاه

سر الکس: یورگن 3:30 صبح بیدارم کرد!

سر الکس فرگوسن می‌گوید یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از قهرمانی تیمش ساعت سه و نیم صبح به او تلفن کرده تا شادی اش را با او به اشتراک بگذارد.

سر الکس: یورگن 3:30 صبح بیدارم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد می‌گوید یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ساعت سه و نیم صبح به او تلفن کرده و از خواب بیدارش کرده تا شادی خود بابت این قهرمانی را با سر الکس به اشتراک بگذارد.

 

1495511

 

یورگن کلوپ علاوه بر اینکه موفق شد لیورپول را بعد از سی سال برای اولین بار به قهرمانی در لیگ برتر برساند از سوی اتحادیه مربیان لیگ برتر هم به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد. فرگوسن که پنج بار این جایزه را بدست آورده بود به یورگن کلوپ تبریک گفت و در ضمن گفت کلوپ ماه گذشته میلادی بعد از قطعی شدن قهرمانی تیمش ساعات اولیه صبح به او تلفن کرده بوده.

 

1514999

 

سر الکس در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " یورگن‌، معرکه است. این روزها خیلیها درباره شانزده سال ماندن لیدز در چمپیونشیپ صحبت می کنند ولی لیورپول از زمان آخرین قهرمانی اش سی سال می گذرد. واقعاً فوق العاده است".

 

فرگوسن در ادامه صحبتهایش خطاب به کلوپ گفت: " تو واقعاً سزاوارش بودی. سطح عملکرد تیم او واقعاً استثنایی بود. شخصیت تو روی کل باشگاه تاثیر گذاشته. عملکرد تو بی‌نظیر بوده".

 

1515095

 

سرمربی اسطوره‌ای یونایتد در ادامه گفت: " تو را می بخشم که ساعت سه و نیم صبح به من تلفن کردی تا بگویی که تیمت قهرمان لیگ شده. متشکرم ولی فارغ از همه اینها تو سزاوارش بودی. آفرین".

 

 

دیدگاه‌ها