کد خبر : 1698818 | 07 مرداد 1399 ساعت 18:14 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی میلان و تمجیدهای بی پایان از زلاتان

استفانو پیولی، سرمربی میلان برای یک بار دیگر از ستاره سوئدی تیمش یعنی زلاتان ابراهیموویچ تمجید کرد.

سرمربی میلان و تمجیدهای بی پایان از زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، کسب نتایج خوب توسط میلان طی هفته‌های گذشته باعث شد که باشگاه ایتالیایی قید رالف رانگنیک را بزند و قرارداد استفانو پیولی را تا سال 2022 تمدید کند؛ موضوعی که می تواند در تمدید قرارداد برخی ستاره‌های میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

به طور قطع یکی از مهمترین دلایل موفقیت تیم پیولی در هفته‌های گذشته، عملکرد ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان ابراهیموویچ بوده است. این بازیکن 38 ساله که در نقل و انتقالات زمستانی به سن سیرو بازگشت، در این مدت تاثیر شگرفی روی سطح بازی روسونری داشته و هواداران دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا برای تمدید قرارداد او لحظه‌شماری می‌کنند.

 

 

1509850

 

 

استفانو پیولی که طی هفته‌های گذشته بارها از زلاتان ابراهیموویچ تمجید کرده، حالا یک بار دیگر نیز این کار را تکرار کرده است. او در این باره گفت: " ایبرا از بسیاری جهات باعث پیشرفت ما شده است. او راه حل هایی که برای ما وجود نداشت را در اختیار مان قرار داد. ابراهیموویچ از همه لحاظ برای تیم بسیار با اهمیت است. او فضای زیادی برای هم تیمی های خود ایجاد می‌کند و به خاطر شخصیتش یک بازیکن تعیین کننده به شمار می‌آید."

دیدگاه‌ها