کد خبر : 1698872 | 08 مرداد 1399 ساعت 10:03 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

پرنس ویلیام: یونایتد و چلسی نه؛ محبوب من ویلا!

پرنس ویلیام، فرزند ولیعهد انگلستان درباره هواداری اش از باشگاه استون ویلا توضیحاتی ارائه داد و گفت نمی خواسته از منچستریونایتد یا چلسی هواداری کند.

پرنس ویلیام: یونایتد و چلسی نه؛ محبوب من ویلا!

به گزارش "ورزش سه"، پرنس ویلیام دوک کمبریج و فرزند پرنس چارلز ولیعهد پادشاهی انگلستان هوادار سرسخت باشگاه استون ویلا است. او حالا درباره اینکه چطور هوادار این تیم شده توضیحاتی داده و می گوید با اینکه هوادار پرشور و متعصب ویلا است اما فرزندانش را برای اینکه از این تیم طر طرفداری کنند تحت فشار قرار نخواهد داد.

 

1515227

 

اینکه پرنس ویلیام طرفدار استون ویلا است و از تیم‌های بزرگ‌تر انگلیسی مثل یونایتد، لیورپول، چلسی یا آرسنال طرفداری نمی کند همیشه از سوالاتی بوده که انگلیسیها مایل به دانستن جوابش بوده اند. پرنس ویلیام روز یکشنبه این هفته بعد از اینکه استون ویلا از سقوط به دسته پایین تر نجات یافت در توییتی نوشت که ماندن ویلا در لیگ برتر همیشه مشخص بوده و کسی به آن شک نداشته.

 

شاهزاده انگلیسی حالا در مصاحبه با بی بی سی در این باره گفت: " من در همین سالهای اخیر بوده که حسابی طرفدار ویلا شدم و این تیم را متعصبانه دوست دارم و تیم خودم می دانم. من بازی هایشان را خیلی تماشا می کنم‌، آمار تیم را بررسی می‌کنم و هر هفته بازی‌های تیم را می بینم".

 

پرنس ویلیام در ادامه گفت: " اولین بازی ویلا که دیدم در جام حذفی بود. بازی ویلا مقابل بولتون. یادم هست روی سکوها نشسته بودم و کلاه پشمی سرم کرده بودم. آن زمان یازده یا دوازده سالم بود و با چند نفر از دوستانم به ورزشگاه رفته بودم. همان روز که کنار آن همه هوادار ویلا نشستم از جو ورزشگاه خیلی خوشم آمد. فضای ورزشگاه و روحیه تیمی ویلا به نظرم فوق العاده بود. جالب اینجا است که همان زمانی بود که دلم نمی خواست مثل همه بچه های مدرسه از منچستریونایتد یا چلسی حمایت کنم".

 

1515228

توییت پرنس ویلیام بعد از قطعیت ماندگار شدن استون ویلا در لیگ برتر

 

پرنس ویلیام در ادامه صحبتهایش گفت: " وقتی فهمیدم استون ویلا تاریخچه عالی دارد و جامهای اروپایی برده و افتخارات زیادی کسب کرده به این نتیجه رسیدم که می‌توانم خودم را هوادار ویلا بدانم. وقتی بازی‌های ویلا را تماشا می‌کردم بیشتر احساس نزدیکی می‌کردم تا تیم‌های دیگر".

دیدگاه‌ها