کد خبر : 1694840 | 20 تیر 1399 ساعت 01:52 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچستریونایتد در خانه استون ویلا

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3-0 استون ویلا را شکست داد و جایگاهش در رتبه پنجم جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

پیروزی پرگل منچستریونایتد در خانه استون ویلا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر که به دنبال کسب رتبه چهارم رقابت های این فصل لیگ برتر هستند، امشب در خانه استون ویلا با گل های برونو فرناندس (پنالتی)، میسون گرین‌وود و پل پوگبا به پیروزی رسیدند تا فاصله شان با لسترسیتی، تیم چهارم جدول، را به یک امتیاز کاهش بدهند.

یونایتدها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 20، روی ارسال کونسا، این جک گریلیش بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه میهمان به بیرون رفت. 5 دقیقه بعد، استون ویلا تا آستانه باز کردن دروازه منچستریونایتد پیش رفت اما ضربه ترزگه به تیر دروازه دخیا برخورد کرد.

اما در دقیقه 26،  این منچستریونایتد که صاحب یک ضربه پنالتی مشکوک شد. برونو فرناندس در تلاش برای عبور از بازیکن حریف، لحظه ای روی پای کونسا لگد کرد اما داور خطای خود بازیکن استون ویلا را اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. خود فرناندس پشت توپ قرار گرفت و با فریب دادن رینا، توپ را به گوشه دروازه استون ویلا فرستاد.

 

1509836

 

بعد از این گل، این منچستریونایتد بود که بازی در دست گرفت و در دقایق 34 و 36، صاحب دو موقعیت خوب پیاپی شد اما هر دو بار رینا اجازه نداد دروازه تیمش برای بار دوم باز شود. برتری یونایتد ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک به پایان خواهد رسید، این تیم در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

 

1509834

 

گرین‌وود که روی همکاری با مارسیال صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم، توانست دروازه استون ویلا را باز کند تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را استون ویلا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، یکی دو بار تا آستانه زدن گل اول پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد. در مقابل، این منچستریونایتد بود که در دقیقه 57 به گل سوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که برونو فرناندس با هوشیاری توپ را به پشت محوطه جریمه برای پوگبا فرستاد و او هم با شوتی دیدنی، کار را تمام کرد.

 

1509835

 

چهار دقیقه بعد، مارسیال می توانست زننده گل چهارم منچستریونایتد لقب بگیرد اما ضربه او به تیر دروازه رینا برخورد کرد.

در ادامه باز هم این یونایتدها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقایق پایانی، هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان سه گل به سود یونایتد به پایان رسید.

دیدگاه‌ها