کد خبر : 1698904 | 08 مرداد 1399 ساعت 13:08 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید شکست را قبول کنیم و میز را به هم نزنیم

دین‌محمدی: هاشمی نسب هنوز هم رفیق ماست

دین محمدی می‌گوید که هاشمی نسب زود عصبانی می‌شود اما دوست ماست و نمی‌خواهم این رفاقت بهم بخورد.

دین‌محمدی: هاشمی نسب هنوز هم رفیق ماست

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی ستاره سابق استقلال که حالا در کنار همبازی اسبقش محمود فکری کادرفنی نساجی را تشکیل داده اند، یک بازی جنجالی را در مقابل فولاد سپری کردند. مسابقه ای که در آن مهدی هاشمی نسب نیز وارد ماجرا شد و صحبت هایی را در مورد کادرفنی نساجی انجام داد که شاید مهم ترینش به اتفاقات اوایل دهه 1380 برگردد؛ جایی که او می‌گفت اعضای تیم استقلال با حضور دین محمدی و خودِ او، برای جدایی مربی نقش آفرینی کرده اند. در همین خصوص با سیروس دین محمدی گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 

* مربیان شاید قوانین جدید را ندانند


او درباره تاثیر داوری بر برد نساجی گفت: من صحنه ها را دیدم اما اعتقاد من بر این است که ما فوتبالیست ها و مربیان نباید درباره داوری زیاد صحبت کنیم چون در این صورت داوری رازیر سوال می‌بریم. چون فیفا این همه کلاس داوری گذاشته و ما قوانین جدید را نمی‌دانیم و نباید درباره داوری زیاد صحبت کنیم و این بحث را باید کارشناسان انجام دهند. اعتقادم بر این است که اگر کارشناسان نظر دهند بهتر است. ما یک چیزهایی را فوتبالی نگاه می‌کنیم؛ مثلا یک درگیری که شاید برای هر فوتبالیستی پیش آمده را تشخیص بدهیم خطا هست یا نیست. بهترین راه این است که خود کارشناسان نظر بدهند. من ویدیویی را درباره داوران نگاه می‌کردم که فایل صوتی صحبت های داوران بود، او به بازیکن می‌گفت من خدا نیستم که اشتباه نکنم، من هم اشتباه دارم. اشتباه داوری را مطمئن باشید که جزو داوری است.

 

* باید باخت را قبول کنیم


دین محمدی در پاسخ به این سوال که اتهامات تیم های رقیب چه حسی را ایجاد می‌کند؟ توضیح داد: من خودم را می‌گویم؛ متاسفانه این کارها یک مقدار مُد شده. هر تیمی می‌خواهد ببازد می‌گوید داور یا ... تاثیر گذار بودند. وقتی میبازیم باید قبول کنیم که باختیم مثل وقتی که می‌بریم و خوشحالی می‌کنیم. بازی برد و باخت دارد و وقتی می‌بازیم باید بگوییم که شاید کم کاری کردیم یا اتفاق است. شاید یک جاهایی کمتر تمرین کردیم، شاید باید شکل تمرین یا انضباط را عوض کنیم یا تاکتیک را. یک روزی باید بهاین برسیم که باخت هم قابل قبول است.

 

* درباره حرف های هاشمی نسب نظری ندارم


ستاره سابق استقلال درباره صحبت های هاشمی نسب مبنی بر تغییر مربی در ازبکستان در دوران بازی برای استقلال در اوایل دهه هشتاد، عنوان کرد: آقای هاشمی نسب رفیق من است و با محمود فکری هم چند سال هم تیمی بودیم. دوست دارم رفاقت ها بماند و دوست ندارم اصلا در این زمینه بحث کنم. مهدی بچه خیلی خوبی است و شاید یک مقدار عصبانی بوده که این حرف را زده و امیدوارم این رفاقت ها ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها