کد خبر : 1698912 | 08 مرداد 1399 ساعت 13:50 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

کریم بنزما:

4 قهرمانی چمپیونزلیگم را با جام جهانی عوض نمی‌کنم

کریم بنزما می‌گوید دائماً به توپ طلا فکر می‌کند. او همچنین گفت حاضر نیست چهار قهرمانی چمپیونزلیگ خود با رئال مادرید را با یک بار قهرمانی در جام جهانی عوض کند.

4 قهرمانی چمپیونزلیگم را با جام جهانی عوض نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما ستاره فرانسوی و مهاجم گلزن رئال مادرید می‌گوید دائماً به بردن توپ طلا فکر می‌کند ولی با اینحال توپ طلا برایش به وسواس فکری تبدیل نشده و مانع از تلاش‌هایش برای درخشش بیشتر با پیراهن رئال نشده است.

 

توپ طلا بیش از یک دهه است که در تملک مطلق کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده و این دو در یازده سال گذشته این جایزه را بین خود تقسیم کرده اند با این استثنا که لوکا مودریچ تنها یک بار در سال 2009 موفق به فتح توپ طلا شده است. فرانس فوتبال اخیراً اعلام کرد که امسال به دلیل بحران کرونا برای اولین بار توپ طلا را به کسی اهدا نخواهد کرد.

 

1515265

 

کریم بنزما در کانال یوتیوبی شخصی اش در پاسخ به سوالی درباره توپ طلا گفت: " بله من همیشه به فکر توپ طلا بوده ام. از همان کودکی به این جایزه فکر می‌کنم ولی اینطور نیست که توپ طلا برایم وسواس فکری شود و دیوانه ام کند. یک فوتبالیست حرفه ای که خودش را یک ورزشکار جدی می‌داند باید به توپ طلا فکر کند".

 

مهاجم رئال مادرید در ادامه گفت: " من هرگز سعی نکردم از پستی که در میدان بازی می‌کنم برای خودم هویت بسازم. مثلاً به عنوان یک شماره 9 یا حتی شماره 10 یا شماره 11. من یک فوتبالیست هستم که سعی می‌کند بهترین فوتبالیست دنیا باشد".

 

بنزما در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر است چهار قهرمانی چمپیونزلیگش با رئال مادرید را با قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 تعویض کند گفت: " نه. اصلاً. من به هیچ چیز افسوس نمی خورم. من به قهرمانی با رئال مادرید واقعاً افتخار می‌کنم".

 

 

 

دیدگاه‌ها