کد خبر : 1698927 | 08 مرداد 1399 ساعت 14:30 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های مدافع یونانی آرسنال

اخبار جعلی منتشر نکنید؛ سوکراتیس از آرسنال نمی رود

مدیر برنامه‌های سوکراتیس مدافع یونانی آرسنال شایعات درباره جدایی او از این تیم در فصل تابستان را جعلی خواند.

اخبار جعلی منتشر نکنید؛ سوکراتیس از آرسنال نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، ایجنت سوکراتیس مدافع یونانی آرسنال می‌گوید با وجود شایعات زیادی که اخیراً درباره جدایی او از توپچی‌ها در تابستان جاری منشتر شده، سوکراتیس در امریتیس ماندگار خواهد بود. مدیر برنامه‌های ستاره یونانی شایعات مطرح شده در این باره را اخبار جعلی توصیف کرد.

 

سوکراتیس در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 23 میلیون دلار از بوروسیا دورتموند به آرسنال پیوست. این مدافع یونانی از آن زمان تا امروز 68 بازی برای توپچی‌ها انجام داده و شش گل به ثمر رسانده. در زمان اوناری امری، سوکراتیس به عنوان بازیکن فیکس به میدان می رفت ولی با حضور میکل آرتتا به جای امری روی نیمکت این تیم، سوکراتیس کمتر به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته و حتی به میدان رفتن به عنوان بازیکن تعویضی هم برای دشوار بوده.

 

1515284

 

مدیر برنامه‌های سوکراتیس در یک مصاحبه درباره شایعات اخیر درباره جدایی او گفت: " سوکراتیس در امیریتس خواهد ماند. من دلیلی برای ترک آرسنال توسط او نمی بینم. نمی دانم چرا همه دنبال نوشتن اخبار جعلی هستند".

 

سوکراتیس در ماه مارس گفته بود اگر زمانی برسد که متوجه شود در آرسنال کسی او را نمی خواهد با ترک این تیم مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها