کد خبر : 1699002 | 08 مرداد 1399 ساعت 19:53 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت احتمالی هم تیمی آزمون به لیگ برتر انگلیس

به نظر می‌رسد که برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع سابق چلسی در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس و پیوستن به اورتون قرار گرفته است.

بازگشت احتمالی هم تیمی آزمون به لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ روسیه، قرارداد مدافع صربستانی باشگاه زنیت سن پترزبورگ نیز به پایان رسیده و به نظر می رسد که برانیسلاو ایوانوویچ بعد از پشت سر گذاشتن فصل فوق‌العاده در تیم روسی و قهرمانی با این تیم، از زنیت جدا خواهد شد؛ بازیکنی که در فصل جاری در 35 بازی برای تیم روسیه ای به میدان رفت و پنج گل نیز به ثمر رساند.

 

 

1515349

 

 

مدافع صرب حالا می‌تواند به شکل آزاد راهی هر تیم دیگری شود و در این رابطه گفته می‌شود که کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، یکی از بزرگ‌ترین علاقمندان به سبک بازی ایوانوویچ 36 ساله به حساب می آید.

 

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره انتقال ایوانوویچ به گودیسون پارک مطرح شده اما با وجود علاقه کارلو آنچلوتی با این بازیکن گفته می‌شود که اورتون هدف اصلی خود را روی جذب بازیکنان جوان‌تر قرار خواهد داد. این در حالی است که ایوانوویچ هنوز هم در 36 سالگی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است چرا که در فصل جاری بازی های زیادی برای زنیت انجام داده و در عین حال یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

 

از طرفی ایوانوویچ از باشگاه های دیگری نیز پیشنهاد دریافت کرده اما به نظر می‌رسد که او دوست دارد هر طور که شده دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگردد. این مدافع صرب بیشتر دوران حرفه ای خود را در باشگاه چلسی پشت سر گذاشته و در 377 بازی برای این تیم 34 گل به ثمر رساند و حالا قصد دارد یک بار دیگر این درخشش را در لیگ برتر و این مرتبه با لباس آبی اورتون تکرار کند.

 

 

1515348

دیدگاه‌ها