کد خبر : 1699047 | 09 مرداد 1399 ساعت 02:12 | 13.8K بازدید | 5 دیدگاه

کالیاری 2 - 0 یوونتوس؛ قهرمان انگیزه نداشت

کالیاری موفق شد در خانه با دو گل یوونتوس را مغلوب کند.

کالیاری 2 - 0 یوونتوس؛ قهرمان انگیزه نداشت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته پیش قهرمانی خود در سری آ را مسجل کرده بود، در دیدار مقابل کالیاری از انگیزه لازم برخوردار نبود و در نهایت با دریافت دو گل در نیمه اول برابر این تیم مغلوب شد.

 

کالیاری بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم می توانست گل اول را وارد دروازه یوونتوس کند، اما ضربه زمینی گالیانو با مهار بوفون همراه شد.

 

1515398

 

اما در دقیقه هشت کالیاری به گل رسید. ارسال زمینی ماتیلو در محوطه جریمه با ضربه دقیق گالیانو در مقابل دروازه همراه شد و بوفون نیز چاره ای جز تسلیم نداشت.

 

در اواسط نیمه اول بود که یوونتوس روی یک ضربه کرنر از سمت راست فرصت خوبی برای جبران داشت، اما ضربه والی ایگواین از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 39 خوان کوادرادو صاحب موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 42 و با ارسال الکس ساندرو از درون محوطه یوونتوس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه بنتانکور با مهار تماشایی کرانو همراه شد.

 

اما در دقیقه 45 کالیاری به گل دوم هم دست یافت. روی پاس گالیانو، جیوانی سیمئونه پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

1515399

 

در اوقات اضافی ضربه ایستگاهی میرالیم پیانیچ با اختلاف کمی به بیرون رفت و  کالیاری در نهایت با برتری 0-2 راهی رختکن شد. یوونتوس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست اختلاف را کم کند، اما ضربه سر الکس ساندرو با عکس العمل کرانو همراه شد.

 

در دقیقه 61 رونالدو خودش از فاصله ای دور برای باز کردن دروازه کالیاری وارد عمل شد، اما ضربه او با مهار بسیار خوب دروازه بان کالیاری همراه شد.

 

در دقیقه 70 سیمئونه در محوطه جریمه در دو صحنه متوالی صاحب موقعیت شد، اما ضربه اول او به بونوچی برخورد کرد و در ادامه نیز شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 81 رونالدو از زاویه ای تقریبا بسته می توانست گل اول یوونتوس را به ثمر برساند، اما کرانو با پا موفق به مهار این ضربه شد. در ادامه تلاش یوونتوس برای جبران گل های دریافتی نتیجه نداد و این تیم با دو گل مغلوب کالیاری شد.

دیدگاه‌ها