کد خبر : 1699055 | 09 مرداد 1399 ساعت 08:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت ملی‌پوش ایرانی در آخرین بازی؛

قهرمانی یاران حسینی در جام حذفی ترکیه

ترابزون اسپور در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود برابر آلانیا اسپور به برتری رسید و قهرمان جام حذفی ترکیه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار فینال جام حذفی فوتبال ترکیه که به‌صورت تک مسابقه انجام شد، تیم ترابزون اسپور در حالی که همانند دو بازی گذشته‌اش سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول به مصاف آلانیا اسپور رفت.

 

 

1515411

 

 

ترابزون اسپور که در سوپر لیگ ترکیه به نایب قهرمانی رسیده و به دنبال جبران ناکامی‌اش در جام حذفی بود، نمایش خوبی مقابل آلانیا اسپور ارائه داد و در دقیقه ۲۵ روی ارسال زمینی الکساندر سورلوت از جناح چپ زمین و ضربه تمام کننده عبدالکادیر عمر به گل رسید و نیمه اول را با برتری به سود خود خاتمه داد.

 

در نیمه دوم آلانیا اسپور تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت و با وجود اینکه بازی دقایق تلف شده زیادی داشت، نتوانست دروازه یاران حسینی را باز کند تا ترابزون اسپور در دهمین دقیقه وقت‌های اضافه روی یک ضد حمله سریع از سمت راست زمین، با ضربه بغل پای سورلوت به گل برسد.

 

 

1515413

 

 

ترابزون اسپور که آخرین بار در فصل ۱۰-۲۰۰۹ موفق به کسب عنوان قهرمانی در ترکیش کاپ(جام حذفی) شده بود، پس از ۱۰ سال و با برتری ۲ بر صفر مقابل آلانیا اسپور توانست این کار را انجام دهد و به قهرمانی دست یابد.

 

سید مجید حسینی، ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ سوپر لیگ ترکیه ۱۶ بازی و در ترکیش کاپ ۴ بازی انجام داده بود، در دیدار فینال برابر آلانیا اسپور تا پایان روی نیمکت حضور داشت ولی در این مسابقه توانست نخستین قهرمانی خود در ترکیه را تجربه کند.

 

 

1515413

دیدگاه‌ها