کد خبر : 1699086 | 09 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

هدف نهایی ماهشهر صعود به لیگ برتر است

به گفته غلامحسین قنواتی مدیر عامل ماهشهر هدف این تیم در نهایت صعود به لیگ برتر و‌ شادی مردم ماهشهر است و برای این مهم برنامه ریزی گسترده ای صورت گرفته است.

هدف نهایی ماهشهر صعود به لیگ برتر است

غلامحسین قنواتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ ۱ انجام دادیم ولی متاسفانه تمام اتفاقات دست به دست هم داد که از این هدف دور شویم اگرچه با تلاش بیش از حد تیم توانستیم دوباره در جمع مدعیان قرار بگیریم و حالا این شانس را داریم که بتوانیم با تلاش بازیکنان و کادرفنی به لیگ یک صعود کنیم. جام حذفی تمرکز را از بازیکنان و کادر گرفت با صعود در هر مرحله جام حذفی در لیگ بیشتر  امتیاز از دست دادیم تا جایی که در انتهای جدول قرار گرفته بودیم اما با همت و برنامه ریزی تا رده سوم جدول صعود کردیم.


وی در ادامه گفت: متاسفانه جبران همه امتیازات از دست رفته بسیار سخت بود و این در حالی بود که ما برای جبران امتیازات تلاش میکردیم و متاسفانه بعضی از تیمها روبروی حریفان مستقیم ما حاظر نمی شدند و واقعا درگیر مبارزه ای نابرابر بودیم اما خب با تلاش و توکل به خداوند و خدایت مردم و نظارت مسئولین این مهم شدنی است.


مدیر عامل شهرداری ماهشهر در پایان گفت: به برنامه ریزی روی اهداف بلند مدت خود ادامه میدهیم تا شادی را به مردم خون گرم ماهشهر هدیه کنیم. ما تیمی منسجم و مردمی با معرفت داریم که تا آخرین لحظه از تیم شهرشان حمایت می کنند هدف ما فقط صعود به لیگ یک نیست بلکه برای رسیدن به لیگ برتر در نهایت برنامه ریزی کردیم و مطمئن باشید به این مهم دیر یا زود دست پیدا می کنیم ماهشهر پتانسیل و لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارا است.

 

دیدگاه‌ها