کد خبر : 1699098 | 09 مرداد 1399 ساعت 12:38 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

تشکر ویژه آذری از حسن هوری و شاگردان

شاگردان حسن هوری شب گذشته موفق شدند تا با پیروزی هشت گله در فومن برابر تیم شهرداری فومن، امیدهای خود برای صعود را بیش از پیش کنند.

تیم فولادنوین خوزستان موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه اول لیگ دسته دوم برابر شهرداری فومن با نتیجه هشت بر صفر گلزنی کند. یوسف کی‌شمس (4گل)، مجتبی جادری(2گل)، امیر شرفی و رضا احمدیان زاده در این دیدار برای نوینی‌ها گلزنی کردند.

 

 

1515472

 

 

تیم فولادنوین خوزستان با این برد 42 امتیازی شد و با تیم‌های اول و دوم جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد، سعید آذری مدیرعامل تیم فولادخوزستان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: واقعا از زحمات آقای هوری، کادرفنی‌شان و بازیکنان باغیرت و دیگر عوامل تیم ممنون هستیم که جانانه پس از وقفه لیگ دو برای موفقیت تلاش می‌کنند⁦ و امیدوار هستیم تا با نتیجه گرفتن در سه دیدار آتی بتوانند به لیگ دسته اول صعود کنند. باشگاه فولاد و همچنین شرکت فولادخوزستان از این تیم به مانند تمام تیم‌های دیگر باشگاه، حمایت کامل را انجام می⁦دهد تا موفقیت‌ها را بتوانیم کنارهم جشن بگیریم.

 

گفتنی است تیم‌های امید و جوانان فولاد خوزستان به مقام قهرمانی لیگ‌های برتر رده‌های خود رسیدند، تیم‌های نوجوانان و نونهالان در جمع چهار تیم پایانی هستند، تیم بزرگسالان فولاد در مسیر آسیایی شدن قرار دارد و همچنین تیم فولادنوین با کسب امتیازات مهم در دیدارهای اخیر به دنبال مجوز صعود به لیگ یک خواهد بود.

دیدگاه‌ها