کد خبر : 1699228 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

بکن‌باوئر جدید در بایرن؛ آلابا ماندنی است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از داوید آلابا به عنوان بکن باوئر جدید یاد کرد و گفت بایرن می خواهد او تا پایان فوتبالش پیراهن بایرن را به تن داشته باشد.

بکن‌باوئر جدید در بایرن؛ آلابا ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ از داوید آلابا مدافع اتریشی این تیم به عنوان "بکن باوئر" جدید یاد کرد و گفت این باشگاه امیدوار است درباره تمدید قرارداد با آلابا به توافق برسد تا او بتواند تا پایان دوره فوتبالش پیراهن این تیم را به تن داشته باشد.

 

آلابای 28ساله در سال 2008 به آکادمی بایرن مونیخ ملحق شده و بعد از وارد شدن به تیم اول باشگاه یکی از درخشان ترین بازیکنان این تیم بوده و با پیراهن بایرن 9 جام قهرمانی بدست آورده. اما حالا درحالیکه تنها یک سال به پایان قرارداد آلابا با بایرن باقی مانده شایعاتی درباره انتقال او به باشگاه هایی مثل منچسترسیتی‌، چلسی و بارسلونا مطرح است.

 

1515595

 

رومینیگه در گفتگو با اسکای آلمان درباره ستاره اتریشی تیمش گفت: " قبل از هر چیز باید بگویم که داوید فصل درخشانی داشته. اینکه داوید امسال در پست دفاع وسط بازی می‌کرد ناشی از نیاز مبرم ما بود چون چند مصدوم داشتم و مربی تیم‌، هانسی، از او در این پست استفاده کرد. او در این نقش هم عالی ظاهر شد. ما مدتی است در خط دفاعی یک رهبر تمام عیار نداشته ایم ولی داوید حالا واقعاً هدایت خط دفاعی را بدست گرفته و عملاً در نقش رهبر خط دفاعی ظاهر می‌شود".

 

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت: " من خوشبین هستم که در نهایت راهی پیدا کنیم تا داوید با ما تمدید کند و حتی بتواند فوتبالش را در بایرن مونیخ به پایان برساند. من همیشه گفته ام که داوید به نظرم کسی در حد فرانتس بکن باوئر است. او اولین کسی است که توانسته در سطح فرانتس کار کند".

 

 

دیدگاه‌ها