کد خبر : 1699279 | 10 مرداد 1399 ساعت 17:52 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: از پیروزی آرسنال مقابل سیتی تعجب نکردم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است که تیمش در دیدار مقابل آرسنال کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

لمپارد: از پیروزی آرسنال مقابل سیتی تعجب نکردم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در دیدار پایانی رقابت‌های جام حذفی انگلیس دو تیم چلسی و آرسنال در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که پیروزی در آن برای هر یک از دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین پیروزی در این مسابقه می‌تواند اولین جام را در کارنامه هر یک از مربیان جوان دو تیم به ثبت برساند.

 

فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال گفت: " در دیدار نیمه نهایی روی کاغذ منچسترسیتی شانس بیشتری برای پیروزی مقابل آرسنال داشت اما من هرگز از برد آن ها تعجب نکردم. من کاملا می دانم که این تیم از چه پتانسیل و استعدادهایی برخوردار است اما فکر می‌کنم که شرایط هر بازی نسبت به دیدار های دیگر متفاوت است.

 

 

1512615

 

 

شرایط سختی پیش روی ماست. بسیاری از مربیان بزرگ در رسیدن به جام ناکام بوده اند اما ما حالا در مسابقه فینال حضور داریم و به دنبال قهرمانی هستیم. از طرفی ما باید این اطمینان را داشته باشیم که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر تاثیر روی کارمان برای بازی فردا نگذارد. آرسنال تیم قدرتمندی است و آرتتا در این تیم عملکرد قابل احترامی را از خود ارائه داده است."

 

فرانک لمپارد درباره دروازه بان چلسی در دیدار فردا مقابل آرسنال و انتخاب یک نفر از بین کپا آریسابالاگا و ویلی کابایرو نیز گفت: " این یک انتخاب دشوار برای من خواهد بود چرا که رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان وجود دارد. کاملاً از این موضوع که بازیکنان علاقه زیادی برای حضور در چنین دیداری دارند، آگاه هستم اما هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد."

 

 

1475349

دیدگاه‌ها