کد خبر : 1699426 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:52 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: پتر چک برای چلسی یک غنیمت است

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار تیمش در فینال جام حذفی از پتر چک سنگربان سابق این تیم که در پشت صحنه مدیریتی برای این تیم تلاش می‌کند قدردانی کرد.

لمپارد: پتر چک برای چلسی یک غنیمت است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در حالی در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف آرسنال می‌رود که فرانک لمپارد قصد دارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی فصل را با فتح یک جام به پایان برساند. لمپارد در آستانه این بازی به ستایش از پتر چک دروازه بان سابق آبی ها پرداخت و گفت تلاشهای او در پشت پرده مدیریت باشگاه برای شروع یک دوره جدید برای چلسی ستودنی است.

 

1514234

 

لمپارد در صحبتهای خود گفت: " من از مالک باشگاه هیچ انتظاری ندارم. من با مارینا و پتر چک رابطه خیلی نزدیکی دارم. اینکه من می توانم دائماً با پتر چک صحبت کنم و در تماس باشم یکی از نقاط قوت ما است. وجود شخصی مثل پتر چک به عنوان مشاور فنی مالک باشگاه واقعاً برای چلسی غنیمت است. چون در نهایت تمام تصمیمها به عهده مالک است. این باشگاه، باشگاه او است".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " پتر چک خودش کسی بوده که افتخارات زیادی بدست آورده و بارها پیروز بوده. او می‌داند برای برنده شدن چه چیزهایی لازم است. بله حضور او در مدیریت باشگاه امسال یکی از نقاط قوت ما بوده".

 

 

دیدگاه‌ها