کد خبر : 1699314 | 10 مرداد 1399 ساعت 20:43 | 29.2K بازدید | 2 دیدگاه

ساری: باید درباره رونالدو با کادر پزشکی مشورت کنیم

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد این احتمال وجود دارد که در بازی فردا شب تیمش مقابل رم به برخی بازیکنان اصلی استراحت دهد.

ساری: باید درباره رونالدو با کادر پزشکی مشورت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان این فصل رقابت‌های سری آ فردا شب در چهارچوب هفته پایانی این مسابقات به مصاف رم خواهند رفت؛ دیداری که گفته می‌شود با توجه به تشریفاتی بودن آن و البته در پیش بودن بازی یووه مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا، احتمالاً مائوریتزیو ساری در آن به برخی از بازیکنان خود استراحت خواهد داد.

 

سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رم گفت: " ما امروز و فردا صبح همه چیز را مورد بررسی قرار خواهیم داد و پس از آن بازیکنانی که نیاز بیشتری به استراحت دارند، مشکلی برای این موضوع نخواهند داشت. همچنین کسانی که برای بازی کردن مشکلی ندارند، وارد زمین خواهند شد.

 

 

1513807

 

 

من هیچ گاه در مورد تقویم بازی ها اعتراض نکردم فقط یک واقعیت را خاطرنشان کردم که ما در 12 روز 5 بازی انجام دادیم. کاملا از مشکلات برای تهیه تقویم مسابقات آگاه هستم و در تلاش نبودم که چیزی را تغییر دهم. فقط گفتم که باید با شرایط هماهنگ شویم."

 

ساری درباره کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا نیز گفت: " دیبالا ریکاوری خود را به بهترین شکل پشت سر می گذارد و در مورد کریستیانو ما باید با کادر پزشکی مشورت کنیم. او جز کسانی بوده که بیشترین بازی را برای ما انجام داده بنابراین باید ببینیم که چه احساسی دارد."

 

 

1515404

 

 

ساری درباره حواشی خرید جدید یوونتوس در بارسلونا یعنی آرتور ملو نیز گفت: " من از اوضاع آرتور مطلع نیستم بنابراین هرنوع اظهارنظری خیلی درست نیست. ترجیح میدم که در این باره چیزی نگویم."

دیدگاه‌ها