کد خبر : 1699336 | 10 مرداد 1399 ساعت 22:39 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت شجاعیان از زبان محمودزاده

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ از پاسخ مبهم فدراسیون جهانی فوتبال درباره بازگشت بازیکنان مصدوم به لیست تیم‌های خود خبر داد.

آخرین وضعیت شجاعیان از زبان محمودزاده

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمودزاده درباره عدم بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اسماعیل خلیل‌زاده روز 23 دی 98، شجاعیان را از لیست تیم استقلال حذف کرد. زمانی که مدیریت باشگاه، بازیکنی را به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج می‌کند، کارت بازی او باطل می‌شود. روز 9 تیر به بهاروند پیشنهاد کردم با توجه به بسته‌های پیشنهادی فیفا، درخواست‌های باشگاه‌ها بابت بازیکنان مصدوم و آکادمی خود و وقفه پنج ماهه مسابقات، بازیکنانی که مصدومیت آنها برطرف شده است، به تیم خود برگردند.


وی با بیان اینکه تعداد بازیکنان ورودی آکادمی‌ها به تیم‌ها به پنج بازیکن افزایش یافته است و سازمان لیگ همه باشگاه‌ها را به یک چشم دید، تصریح کرد: بازگشت بازیکنان مصدوم را به استعلام از فیفا منوط کردیم. کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کرد که فیفا گفت تلاش کنید از بازیکنان آکادمی خود بهره ببرید. می‌دانم هواداران استقلال توجیه نمی‌شوند که این‌گونه شرح می‌دهم. فیفا به ورود بازیکنان آکادمی جواب مثبت داد، اما درباره بازیکنان مصدوم واضح صحبت نکرد. جلسه‌ای در این باره با دبیرکل فدراسیون خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها