کد خبر : 1699357 | 10 مرداد 1399 ساعت 23:41 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛شجاعیان نمی‌تواند به فهرست استقلال اضافه شود

فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که داریوش شجاعیان نمی تواند به لیست استقلال اضافه شود.

رسمی؛شجاعیان نمی‌تواند به فهرست استقلال اضافه شود

به گزارش "ورزش سه"، محمودزاده در گفتگو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت داریوش شجاعیان گفت: فیفا صراحتا اعلام نکرد که تکلیف شجاعیان چه شده است و ما در سازمان لیگ هم صراحتا نگفتیم که شجاعیان می تواند بازی کند و شایعاتی که مطرح شد، نقل قول مسئولین استقلال بود. تا این لحظه مجوز بازی شجاعیان صادر نشده چرا که با قوانین پنجره نقل و انتقالات منافات دارد.
محمودزاده گفت: رجیستر شدن شجاعیان که در ابتدای فصل انجام و کارت بازیش صادر شده، کارت اولیه اش ابطال شد. پس از مطرح شدن بحث فعلی بخاطر شرایط کرونا، روابط بین الملل فدراسیون به فیفا پیشنهاد داد تا بازیکنانی نظیر شجاعیان بتوانند بازی کنند.


وی افزود: در جلسه سازمان لیگ به این نتیجه رسیدیم بازیکنانی که کارت بازیشان ابطال شده است، چنانچه قراردادشان به تاریخ باشد، می تواند به عنوان سهیمه ازاد فیفا اضافه شود. متاسفانه شجاعیان بدشانسى آورده است. در قرارداد شجاعیان هم تاریخ هم فصل مسابقات قید شده است. در قرارداد او نوشته شده به مدت سه فصل مسابقاتى یا تا تاریخ ٩٩/٤/29.


او خاطرنشان کرد: کلمه سه فصل مسابقاتى از نظر علم حقوقى یعنى شجاعیان هنوز بازیکن استقلال است و قرارداداش فسخ نشده است و او نمى تواند به عنوان بازیکن آزاد به لیست استقلال اضافه شود و تا این لحظه چه  شجاعیان و چه سایر بازیکنانی که مصدوم شده اند، جذبشان به تیم های لیگ برتری منتفی است.

دیدگاه‌ها