کد خبر : 1699380 | 11 مرداد 1399 ساعت 10:16 | 190.4K بازدید | 11 دیدگاه

یک فوج مهاجم رقیب مهدی شدند

کار سخت طارمی برای حضور در لیگ برتر انگلیس

آستون ویلا از پرافتخارترین تیم های فوتبال انگلستان در تابستان امسال به دنبال جذب دو مهاجم خواهد بود؛ و مهدی طارمی یکی از اهداف این باشگاه است.

کار سخت طارمی برای حضور در لیگ برتر انگلیس

به گزارش" ورزش سه" سایت "بیرمنگام میل" در گزارشی در ارتباط با وضعیت تیم آستون ویلا در نقل و انتقالات تابستانی لیستی از مهاجمانی که می توانند در خط حمله این تیم قدیمی و پرطرفدار را منتشر کرد که نام مهدی طارمی ستاره ملی پوش و ایرانی تیم ریوآوه نیز در آن به چشم می خورد.


در این گزارش آمده : آستون ویلا نیازمند یک خط حمله قدرتمند با حضور بازیکنان توانمند است. دین اسمیت سرمربی آستون ویلا بعد از چندماه که از رویکرد و تاکتیک های دفاعی استفاده در ژانویه با وجود انتقادهایی که وجود داشت امبوانا ساماتا مهاجم تانزانیایی را به خدمت گرفت تا کمی بتواند تیمش را به سمت بازی تهاجمی تر پیش ببرد.  


با وجود اینکه شرایط برای ویلا بهتر شد اما این تیم در خط حمله کمبود یک مهاجم قدرتمند مرکزی را احساس می کرد. به نظر می رسد که ویلا برای قدرت بخشیدن به خط حمله باید در تابستان با یک مهاجم درجه یک امضا کند. بسته به وضعیت کینان ویویس و ساماتا ، این باشگاه حداقل به یک مهاجم نیاز دارد و با توجه با مصدومیت وسلی برزیلی احتمالا این تعداد به دو برسد.


با اینحال ویلا برای جذب دو مهاجم باید هزینه زیادی بکند آن هم در حالی که حداقل یکی از آن ها باید بازی کند و این احتمالا از خارج از فلسفه نقل و انتقالاتی یوهان لانژ مدیرفنی جدید این تیم باشد. آن ها به احتمال زیاد روی یک مهاجم اصلی برای خط حمله تمرکز می کنند.

 

1515242


مهدی طارمی


مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم ریوآوه که عنوان آقای گلی را در رقابت های این فصل پرتغال به دست آورد نفردوم این لیست است. در این گزارش درمورد طارمی آمده است:"با زدن هجده گل یک بازیکن برجسته در تیم ریوآوه بوده است. طارمی بعد از چند سال کابوس وار برای حضورش در لیگ های اروپایی و بدشانسی حضورش در ترکیه که چند سال او را تحت تاثیرقرار داد، سرانجام به لیگ پرتغال آمد. بازی های خوب در این فصل به عنوان یک مهاجم مرکزی خطرناک و پرتحرک شایعه حضور او در تیم های مختلف را همراه داشته است.


او 28 ساله است و شاید این موضوع کمی در نقل و انتقالات او تاثیرگذار باشد اما اگر تیمی به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک باشد طارمی یک گزینه بسیار خوب است. اینکه او بهترین شماره 9 در لیگ پرتغال در این فصل بوده است یک اتفاق مهم و بزرگ است و به نظر می رسد که طارمی ابزار و پتانسیل لازم را برای برداشتن یک گام بزرگ در زندگی حرفه ای اش داشته باشد.


لیست مهاجمان رویایی آستون ویلا


1-آندره سیلوا (24 سال اهل پرتغال)  باشگاه فعلی :اینتراخت فرانکفورت
2- مهدی طارمی(28 سال، ایران)، باشگاه فعلی : ریوآوه
3-آدام آرمسترانگ(23 سال،انگلستان)، باشگاه فعلی: بلکبرن روورز
4-تامی ابراهیم(22 سال، انگلستان)، باشگاه فعلی : چلسی
5-الکساندر میتروویچ(25 سال، صربستان)، باشگاه فعلی : فولام
6-یوسف پولسن(26 سال، دانمارک)، باشگاه فعلی: لایپزیک
7- آرتم دزیوبا( 31 سال، روسیه)، باشگاه فعلی: زنیت سن پترزبورگ
8-آندره بلوتی(26 سال، ایتالیا)، باشگاه فعلی: تورینو
9-ری‌یان برستر(20 سال، انگلستان)، باشگاه فعلی: بازیکن قرضی سوانسی
10- شون ویزمن(24 سال، رژیم صهیونیستی)، باشگاه فعلی: وولفسبورگ

 

دیدگاه‌ها