کد خبر : 1699416 | 11 مرداد 1399 ساعت 12:26 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار فدراسیون برای جلوگیری از ضرر 3 میلیاردی

دلیل تعلل در انتخاب سرمربی جدید والیبال چیست؟

تیم ملی والیبال چند ماهی است سرمربی ندارد، اما فدراسیون فعلا برای انتخاب سرمربی جدید دست نگه داشته است.

دلیل تعلل در انتخاب سرمربی جدید والیبال چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، 31 فروردین ماه بود که همکاری فدراسیون والیبال ایران و ایگور کولاکوویچ به طور رسمی پایان یافت و این مربی مونته نگرویی هم بعد از مدتی هدایت یک تیم باشگاهی را در لیگ لهستان برعهده گرفت.


در ماههای اخیر اما با وجود حرف و حدیث های زیادی که پیرامون انتخاب سرمربی جدید وجود داشته، هنوز فدراسیون اقدام خاصی برای معرفی سکاندار جدید تیم ملی والیبال نکرده است.


در حالی که پیش از این فدراسیون انتخاب مربی ایرانی را محتمل تر می دانست، طی روزهای اخیر مذاکره با ولادیمیو آلکنو و رزنده، سرمربیان سابق روسیه و برزیل از سوی دبیر فدراسیون تایید شد تا مشخص شود ایران همچنان قید مربیان خارجی را نزده است.


در مجمع امروز فدراسیون والیبال، داورزنی دلیل تعلل فدراسیون در انتخاب سرمربی جدید را فاش کرد. رییس فدراسیون والیبال در این باره گفت: الان منتظر برنامه دقیق مسابقات هستیم. نمی خواستیم زمانی که مسابقاتی برگزار نمی شود هزینه ای برای مربی کنیم. رایزنی ها را انجام داده ایم. تا پایان سال ۷ ماه فرصت داریم که سه میلیارد برای مربی بار مالی دارد. صحبت های مختلفی در هیات رئیسه شد و در زمان مناسب اعلام خواهیم کرد. سعی کردیم منابع را به گونه ای مدیریت کنیم که دچار مشکل نشویم.

دیدگاه‌ها