کد خبر : 1699432 | 11 مرداد 1399 ساعت 13:05 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان کنونی سایپا می‌تواند بازیکنان مهمی در آینده شوند

آقاخان: کادر سایپا کمک کرد و باید جبران کنم

مهاجم سایپا با خوشنودی بابت دستیابی به سه امتیاز ارزشمند مقابل ماشین سازی، امیدوار است طی دیدارهای باقیمانده به طور کامل به امتیاز بقا دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در روزی که نیاز مبرم به هر 3 امتیاز مسابقه با ماشین سازی داشت و در شرایطی که چند دقیقه بیشتر تا یک تساوی دیگر فاصله نداشت توانست با گل دقایق پایانی یک بر صفر پیروز شود و 3 امتیاز مهم کسب کند و از منطقه خطر سقوط خارج شود. مرتضی آقاخان، مهاجم سایپا در خصوص برتری این تیم مقابل ماشین سازی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: این بازی از هر لحاظ خصوصاً از لحاظ نتیجه برای ما یک بازی خیلی خوب بود. همانطور که پیش بینی می‌کردیم حریف برای مساوی و کسب یک امتیاز مقابل ما آمده بود و اینکه بتواند گل بزند هدف بعدی آنها بود ولی ما توجه به شرایط و موقعیت‌مان نیاز به هر 3 امتیاز بازی داشتیم. نیمه اول به خوبی بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتر و با احترام به تیم حریف ما کاملاً سوار بازی بودیم و با رعایت نکاتی که کادرفنی گوشزد کرد توانستیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

 

وی در مورد شرایط سایپا پیش از این بازی و خطر سقوط به دسته یک و اینکه چقدر این موضوع روی تیم تاثیر گذاشته بود هم گفت: به هر حال شرایط جدول و موقعیت خطرناکی که داشتیم خواه نا خواه یک استرسی به کل مجموعه ما می‌دهد ولی با این بازی یک اعتماد به نفسی در کل مجموعه تیم ایجاد شد که هم از لحاظ امتیازی مارا از قعر جدول جدا کرد و تا حدودی آرامش را به تیم برگرداند و هم روحیه ما را برای بازی‌های بعدی بالا برده و در شرایط بهتری با آرامش 3 دیدار دیگر را برگزار می‌کنیم.

 

1515865

 

مهاجم سایپا در ادامه توضیح داد: سایپا امسال شرایط خاصی داشت و مجموعه با یک شجاعت مثال زدنی دست به جوانگرایی زد و اعتمادی که کادر فنی به بازیکنان جوانش کرده در آینده جواب خواهد داد و بازیکنان خوبی در مجموعه هستند که می‌توانند در آینده تبدیل به بازیکنان مهمی برای فوتبال ایران شوند و چیزهای زیادی از آنها خواهید دید.

 

آقاخان در مورد شرایط خودش پس از پیوستن به سایپا در نیم فصل که به نظر می‌رسد باعث آرامش بیشتری بعد از ماجراهای دوران حضور در استقلال شده گفت: من دوران سختی را پشت سر گذاشتم و نیم فصل هم پیشنهادات زیادی داشتم ولی اعتماد و لطفی که کادرفنی سایپا به من داشت باعث شد اینجا را انتخاب کنم. در درجه اول خدا را شکر می‌کنم که سلامتی خودم را دوباره به دست آوردم و به میادین برگشتم و بعد از آن از کادرفنی سایپا بابت اعتمادی که به من داشت ممنونم. کادرفنی خیلی به من کمک کرد و امیدوارم بتوانم با عملکردم زحماتشان را جبران کنم.

دیدگاه‌ها