کد خبر : 1699452 | 11 مرداد 1399 ساعت 15:25 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای ایندیپندنت

دورتموند تسلیم شد؛ سانچو در یک قدمی منچستر

نشریه ایندیپندنت ادعا کرد که باشگاه بروسیا دورتموند با انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد موافقت کرده است.

دورتموند تسلیم شد؛ سانچو در یک قدمی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کشمکش ها بر سر جیدون سانچو رو به اتمام است و این ستاره جوان انگلیسی فصل بعد برای منچستریونایتد توپ خواهد زد.

 

 

1515904

 

 

پس از قطعی شدن سهمیه منچستریونایتد در لیگ قهرمانان، این باشگاه تلاش ها برای جذب جیدون سانچو را جدی تر کرد. دورتموند مدت ها حاضر به مذاکره نبود و تنها راه انتقال این ملی پوش انگلیسی را پرداخت 111 میلیون یورو از سوی یونایتد می دانست اما طبق ادعای ایندیپندنت، سران دورتموند با کاهش این مبلغ به 66 میلیون یورو موافقت کرده اند؛ هرچند یونایتد رقم باقیمانده(45 میلیون یورو) را باید به صورت بندهای متغیر پرداخت کند.

به عبارتی رقم نهایی انتقال ممکن است به همان 111 میلیون یورو برسد ولی یونایتد این مبلغ را با تاخیر و بر اساس یکسری بندهای متغیر پرداخت خواهد کرد.

 

 

1511366

 

 

سانچو تابستان 2017 با تنها 7.7 میلیون یورو از سیتی جذب شد در حالی که هیچکس روی او شناخت نداشت ولی به سرعت توانست تبدیل به یک مهره تاثیرگذار در این باشگاه آلمانی شود.

سانچو فصل جاری 32 بازی در بوندسلیگا انجام داد، 17 گل زد و 17 پاس گل نیز داد. او مهمترین خرید تابستانی یونایتد خواهد بود و ستاره ای که یونایتد امیدوار است به کمک او بتواند فصل بعد مدعی جدی قهرمانی باشد و تنه به تنه لیورپول و سیتی بزند.

 

دیدگاه‌ها