کد خبر : 1699468 | 11 مرداد 1399 ساعت 16:45 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

نباید اجازه دهیم لیورپول 7 هفته زودتر قهرمان شود

هافبک صرب 32 ساله منچستریونایتد تیمش را دارای قدرت لازم برای به چالش کشیدن لیورپول و سیتی در فصل آینده می بیند.

نباید اجازه دهیم لیورپول 7 هفته زودتر قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از 30 سال توانست قهرمان لیگ برتر شود. قرمزها با صلابت هر چه تمام تر و 7 هفته زودتر توانستند قهرمانی شان را قطعی کنند. منچسترسیتی با 18 امتیاز اختلاف، دوم شد و منچستریونایتد هم با 33 امتیاز اختلاف در رتبه سوم قرار گرفت.

فاصله ها آنقدر زیاد بود که تقریبا از مدت ها پیش مشخص بود لیورپول قهرمان خواهد شد. نمانیا ماتیچ معتقد است یونایتد دیگر نباید اجازه دهد لیورپول و هر تیم دیگری با چنین صلابتی عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

1509138

 

 

یونایتد پس از شروع مجدد لیگ برتر اوج گرفت و بازی های به مراتب بهتری نسبت به گذشته انجام داد و در نهایت توانست ضمن قرار گرفتن در رده سوم، سهمیه لیگ قهرمانان خود را نیز قطعی کند. کار یونایتد در فصل جاری تمام نشده و این تیم باید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف لاسک برود. بازی رفت با برتری 0-5 شیاطین سرخ تمام شده بود.

 

 

1515925

 

 

نمانیا ماتیچ در مصاحبه با اینساید یونایتد، ابراز خوشبینی کرد که فصل بعد به طور جدی برای قهرمانی خواهند جنگید:« به شخصه دوست دارم با منچستریونایتد فاتح لیگ برتر شوم و فکر می کنم این باشگاه باید همیشه برای کسب جام بجنگد. ما همواره سعی داریم بهترین ها را برای باشگاه انجام دهیم و فکر می کنم در یکی دو ماه اخیر نیز همین کار را انجام دادیم. معتقدم دیگر نباید اجازه دهیم لیورپول و هر تیم دیگری 7 یا 10 هفته زوتر قهرمانی اش را قطعی کند. ما باید تیمی باشیم که تا روز پایانی برای قهرمانی می جنگد.»

 

ماتیچ ادامه داد:« البته که ما تیمی جوان هستیم ولی این نباید بهانه ای قلمداد شود. همین بازیکنان جوان، یکی دو فصلی است در لیگ برتر سابقه بازی دارند و فصل بعد از لحاظ اعتماد به نفس، وضعیت بهتری نیز خواهند داشت. نمی دانم فصل بعد قهرمان خواهیم شد یا خیر ولی اطمینان دارم که تا روز پایانی برای این هدف خواهیم جنگید. این انگیزه شخصی من و فکر می کنم سایر هم تیمی هایم باشد.»

 

دیدگاه‌ها