کد خبر : 1699485 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:41 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا پرویز هادی قید ریاست هیات کشتی را زد؟

آزادکار سنگین‌وزن کشتی ایران می‌گوید به خاطر توصیه مدیر تیم‌های ملی از حضور در انتخابات هیات کشتی آذربایجان شرقی انصراف داده است.

چرا پرویز هادی قید ریاست هیات کشتی را زد؟

به گزارش "ورزش سه"، پرویز هادی که همچنان یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو به شمار می رود، چندی پیش در انتخابات هیات کشتی آذربایجان شرقی ثبت نام کرد تا هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده، وارد عرصه مدیریت شود.


با این حال چند روز بعد شاهد انصراف این کشتی گیر باتجربه از انتخابات بودیم که دلیلش را توصیه مدیر تیم های ملی و فدراسیون کشتی می داند.


پرویز هادی در این باره گفت: من به درخواست اهالی کشتی استان در انتخابات ثبت نام کردند. خودم هم راضی نبودم، اما چون وقت کم بود، گفتند ثبت نام کن و بعدا خودت تصمیم بگیر که می خواهی شرکت کنی یا خیر. بعد از اینکه ثبت نام کردند، آقای کاوه با من تماس گرفت و گفت صلاخ نمی دانم در این برهه وارد عرصه مدیریت شوی. او گفت تو دو المپیک را از دست دادی و الان باید تمرکزت روی کسب مدال المپیک توکیو باشد.


وی افزود: من هم انصراف دادم، اما آقای بهتاج، مدیرکل ورزش استان گلایه دارم. خودم کمک کردم که او به این پست برسد و به قهرمانان کمک کند، اما از زمانی که آمده، به من یک بار زنگ نزده تا حالم را بپرسد. حالا هم که در حال چینش نفرات خود برای هیات کشتی است. این کار درستی نیست که چند بار اعضای مجمع را تغییر دهند.

دیدگاه‌ها