کد خبر : 1699498 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:38 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی – فرصت سوزی؛ علیه ماشین سازی

ماشین سازی در شرایطی روز گذشته مقابل سایپا در دقایق پایانی شکست خورد که موقعیت‌های این تیم برای گلزنی خیلی بهتر از حریف بود اما نتوانستند از آن سودی ببرند.

بدشانسی – فرصت سوزی؛ علیه ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی که با مثلث تهاجمی خود روی ضدحملات سریع حساب ویژه‌ای باز کرده بود، بارها دروازه سایپا را تهدید کرد اما فرصت سوزی‌های این تیم در کنار درخشش منادی مانع از دستیابی آنها به هدف شد.

 

آنها در نیمه اول روی ضربه ایستگاهی فوق العاده قائم اسلامی‌خواه فاصله کمی تا گشودن دروازه حریف فاصله داشتند اما توپ به شکلی فوق العاده از سوی منادی به سمت کرنر راهی شد و در نیمه دوم نیز این گلر سایپا بود که اینبار ضربه سر آل کثیر را از کنج دروازه به کرنر راهی کرد. شاید ایده آل ترین فرصت اما نصیب قادی شد که روی ضدحمله تند آنها و تک به تکی که درون محوطه جریمه شکل گرفت می‌توانستند سایپا را به دردسر بزرگی بیندازند اما این مهاجم جوان به بدترین شکل ممکن آن را از دست داد.

 

هومن افاضلی و تیم فنی‌اش که امید زیادی برای دستیابی به امتیازات این بازی داشتند، در نهایت با فرصت‌سوزی‌ها و بدشانسی‌هایی که نصیب‌شان شد از رسیدن به گل ناکام ماندند و قانون فوتبال علیه آنها اجرا شد و سایپا در واپسین دقایق بازی از شلوغی محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و در نهایت گل برتری خود را روی ضربه آرمین سهرابیان به ثمر رساند. شکستی که ماشین را بار دیگر در جمع مدعیان سقوط قرار داد و باید دید طی سه بازی باقیمانده خود مقابل پارس جنوبی، تراکتور و در نهایت نفت آبادان به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

دیدگاه‌ها