کد خبر : 1699546 | 11 مرداد 1399 ساعت 20:57 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خرید تابستانی منچستریونایتد قطعی شد

به نظر می رسد دورتموند و یونایتد با رقم 66 میلیون یورو برای انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد به توافق رسیده اند.

اولین خرید تابستانی منچستریونایتد قطعی شد


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان جیدون سانچو در ترکیب دورتموند باعث ابراز تمایل بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به خرید این پدیده انگلیسی شده، اما یونایتد در آستانه انتقال این بازیکن قرار دارد و طبق ادعای نشریه ایندپندنت، دو تیم با رقمی بسیار از کمتر از اخبار و شایعات با یکدیگر به توافق دست یافته اند.

 

1515574

 

در ابتدا عنوان میشد دورتموند با رقمی کمتر از 110 میلیون یورو راضی به فروش جیدون سانچو نمی شود، اما به نظر می رسد دو تیم با رقم 66 میلیون یورو توافق کرده اند، اما بندهای پاداش در نظر گرفته شده می تواند قرارداد سانچو را به 110 میلیون نیز برساند. طبق ادعای این نشریه توافق بین دو باشگاه قطعی شده و با بر طرف شدن اختلافات جزئی به زودی رسمی خواهد شد.

 

جالب اینجاست سه سال پیش دورتموند با رقم تنها هشت میلیون پوند موفق به خرید جیدون سانچو از منچسترسیتی شد و حالا هشت برابر او را به رقیب هشهری سیتیزن ها به فروش می رساند. دورتموند علاقمند است تا تاریخ 10 آگوست که تمرینات فصل جدید آغاز می شود، تکلیف ورودی ها و خروجی های این تیم مشخص شده باشد و به همین دلیل آنها در مورد انتقال جیدون سانچو به یونایتد با این تیم توافق کرده اند. احتمال دارد انتقال جیدون سانچو گرانقیمت ارین خرید کل بازار تابستانی لقب گیرد.

دیدگاه‌ها