کد خبر : 1699574 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:26 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

رافائل واران:

کریم بنزما بهترین شماره 9 جهان است

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید به تمجید از هموطنش کریم بنزما پرداخت.

کریم بنزما بهترین شماره 9 جهان است

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در این فصل یکی از بهترین بازیکنان لالیگا بوده و کورس عنوان آقای گلی نیز در روزهای پایانی به لیونل مسی واگذار کرده است. رافائل واران مدعی شد بنزما بهترین مهاجم شماره 9 دنیای فوتبال است و در ادامه از هدف تیمش مبنی بر جبران شکست برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان نیز صحبت کرد.

 

رافائل واران گفت: "عملکرد کریم بنزما بسیار عالی است و من از درخشش او تعجب نکردم، زیرا همه از کیفیت بنزما آگاه هستند. او اعتماد به نفس زیادی دارد و یکی از بهترین ها است، بنزما رهبر ما در حمله است و علاوه بر گلزنی در موارد دیگر نیز برای رئال مادرید موثر است. او ترکیبی از تجربه، کیفیت و قدرت فیزیکی بوده و یک شماره 9 کامل است.

 

1516044

 

زین الدین زیدان نیز اعتماد به نفس و آرامش را به تیم منتقل می کند. این موضوع مهم و بدان معنی است که او از من حمایت کرده و همیشه توصیه هایی دارد. زیدان به من فشار می آورد تا ریسک کرده و هجومی تر بازی کنم تا به سبک تهاجمی تیم کمک شود.

 

دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی؟ ما در این بازی های بزرگ تجربه زیادی داریم، بنابراین می توانیم در حال حاضر راحت استراحت کنیم. ما مثل گذشته قاطع هستیم، پیروزی همیشه هدف ماست و در DNA باشگاه قرار دارد. ما همیشه تشنه پیروزی هستیم، برای آن این دیدار می شویم و هر کاری که بتوانیم برای پیروز شدن انجام می دهیم."

دیدگاه‌ها