کد خبر : 1699581 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:34 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنانم و به ویژه حقیقی بابت این نتیجه تشکر می کنم؛

فکری:ما هم از وضعیت چمن شاکی هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران کسب تساوی مقابل پرسپولیس را نتیجه ای خوب ارزیابی می کند.

فکری:ما هم از وضعیت چمن شاکی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری که تیمش یک تساوی دیگر مقابل تیم های مدعی کسب کرد و هم چنان به روند خوب خود ادامه می دهد، پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه وطنی گفت: جا دارد خسته نباشید به بازیکنانم بگویم. با تمام وجودشان بازی کردند؛ مثل بازی های قبلی. مقابل تیمی که قهرمان شده امتیاز گرفتند. بازی مردانه ای انجام دادند.


او ادامه داد: شروع بازی گل زدند ولی در ادامه ول کردند. فکر کردند می توانند به راحتی از گل خود محافظت کنند اما حریف ما پرسپولیس بود که بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد و هر لحظه می تواند نتیجه را تغییر بدهد.


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عنوان کرد: از کارشناسان می خواهم درست روی صحنه پنالتی کارشناسی کنند و اکر حق ما ضایع شده اینطور حداقل حق ما را بدهند.


فکری با اشاره به اتفاقات نیمه دوم بیان کرد: در نیمه دوم بازی خوبی شد. تیم پرسپولیس موقعیت های زیادی ایجاد کرد. باید از تک تک بچه هایم تشکر کنم و همینطور علیرضا حقیقی که نگذاشت دروازه ما باز شود. ما چند بازیکن جوان دیگر هم داریم که می توانند به تیم ملی کمک کنند. در این هشت بازی نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم آقای اسکوچیچ توجه ویژه ای به آنها داشته باشند تا تعدادی از بچه های ما به تیم ملی برسند.


او ادامه داد: در مجموع اینکه نباختیم، خیلی خوب بود وامیدوارم به همین شکل روندمان را ادامه دهیم.


او در واکنش به حرف های گل محمدی که از امکانات قائمشهر گلایه کرده بود، اینطور واکنش نشان داد:اصلا چمن مصنوعی را فوتبالیست ها دوست ندارند. این ضررش بیشتر برای ما است. اگر چمن طبیعی باشد، بچه های ما با اشتیاق بیشتری بازی می کنند. آن وقت می توانند امتیازات کامل خانگی را بگیرند. همانطور که پرسپولیسی ها از چمن شاکی هستند، ما هم هستیم. امکانات که خیلی کم است. تیمی که سابقه 60 ساله دارد و یک استان به این تیم افتخار می کند، باید توجه بیشتری به این شهر و این تیم شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا ما هم امتیازات بیشتری از بازی های خانگی بگیریم.

دیدگاه‌ها