کد خبر : 1699592 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:59 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برابر فولاد قفل شده بود

جلالی: یک امتیاز هم ما را امیدوار نگه می دارد

گل گهر در شبی به سه امتیاز بازی خانگی نیاز داشت در برابر تیم محکم و مدعی فولاد به نتیجه مساوی بدون گل رسید.

جلالی: یک امتیاز هم ما را امیدوار نگه می دارد

به گزارش" ورزش سه" مجیدجلالی سرمربی گل گهر بعد از تساوی صفر، صفر تیمش برابر فولاد خوزستان گفت:"بازی خیلی سنگین و فشرده ی بود. می توانم بگویم بازی قفل شده بود.  در این بازی کوچکترین موقعیتی حریف نتوانست ایجاد کند و ما هم نتوانستیم."این خصوصیت  ویژه ای است که فولاد دارد. ما هم سعی کردیم اینگونه بازی کنیم. نیاز داشتیم بازی را ببریم. بازی سنگینی بود. یک امتیاز هم خوب است می توانیم امیدوار باشیم به آینده."


او همچنین درباره عدم نتیجه گیری تیمش در بازی های خانگی گفت:"  اولا در دور برگشت در دوازده بازی اخیر 19 امتیاز گرفتیم. در این 12 بازی نتایجمان بد نبوده است. کلا 5 برد داریم و 3 برد در سیرجان بوده است. شاید این دو بازی آخر این حرف درست باشد که  برابر شهرخودرو نباید می باختیم. بازی برتری انجام دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما دقیقه 90خوردیم. در این دو بازی آخر شاید این موضوع مصداق داشت باشد."

 

 

1516050

 


مربی گل گهر ادامه داد:"ما سه امتیاز را نیاز داشتیم و برای این برنامه ریزی کرده بودیم. حریف قدری داشتیم اما یک امتیاز هم ما را امیدوار نگه می دارد." او با اشاره به قضاوت پیام حیدری هم افزود:"داوری خوب بود من فقط روی یک کرنر اعتراض داشتم که به نظرم کمک داور در این صحنه تمرکز نداشت."


جلالی در پایان درباره شانس ماندن گل گهر گفت:" ما به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم. در سه بازی 7 امتیاز گرفتیم و حق داریم امیدوار باشیم. اگر در سه بازی قبل از آن هم خوب نتیجه گرفته بودیم الان شرایطمان بهتر بود اما فوتبال همین پستی بلندی ها را دارد و باید با آن ها کنار آمد."

دیدگاه‌ها