کد خبر : 1699685 | 12 مرداد 1399 ساعت 11:46 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهید وطنی؛ همه شهر جایگاه تماشاچی است(عکس)

دیدار نساجی – پرسپولیس همانند دیدارهای قبلی این تیم مازنی با حضور چند تماشاگر برگزار شد؛ البته این تماشاگران با حضور روی ساختمان های اطراف استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر بازی را تماشا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر در مرکز شهر قرار دارد و طبیعی است برخی از ساختمان های اطراف آن به استادیوم مشرف باشند. هر گاه نساجی مسابقه داشته باشد چند تماشاگری با حضور روی ساختمان ها بازی را به تماشا می نشیند. هیچ کس هم نمی تواند این تماشاگران را از تماشای بازی منع کند به این خاطر که این ساختمان ها در حریم استادیوم نیستند. 

برگزاری بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر تجربه دوران کرونایی است؛ اتفاقی که نه میزبان بدان راضی است و نه تیم میهمان. بازی بدون تماشاگر جذابیت های لازم را ندارد. به خاطر شیوع ویروس کرونا چاره ای جز تحمل این وضعیت نیست. اما همان طور که در تصاویر نگاه می کنید برخی از تماشاگران در هیچ شرایطی راضی به از دست دادن بازی ها نیستند و بالاخره راهی برای تماشای بازی پیدا می کنند. 

 

استادیوم شهید وطنی دهها جایگاه VIP دارد؛ در روزهای کرونایی هم نساجی احساس تنهایی نمی کند. اگر کرونایی وجود نداشت دیشب در استادیوم شهید وطنی جایی برای سوزن انداختن هم نبود. به خصوص که نساجی اینروزها در برابر تیم های بزرگ خوب بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد. 

عکس: معین نادری

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها