کد خبر : 1699708 | 12 مرداد 1399 ساعت 13:16 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی که یاد مهندس درویش را زنده کرد (عکس)

پتانسیل فوتبال مازندران آنقدر بالاست که دیشب در مصاف نساجی – پرسپولیس شاهد حضور چند بازیکن مازنی در ترکیب تیم قهرمان بودیم. از جمله علی علیپور که زننده گل تیم میهمان بود.

مالکی که یاد مهندس درویش را زنده کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال مازندران با این پتانسیل اما هیچ گاه نتوانسته برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه ریزی کند و حتی کسب سهمیه حضور لیگ قهرمانان آسیا و دیدید که نساجی هم بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور برگشت و به همین بهانه به این شهر – شهر خسته می گویند. دلیل اصلی دوری از موفقیت ها با این پتانسیل ویژه مشکلات مالی بوده که در نساجی پر رنگ تر از همه تیم ها بود و در نوشهر هم بعد از درگذشت مهندس درویش شموشک و فوتبال پاک شد.

 

در قا ئمشهر اما شرایط مالی تیم نساجی رو به بهبود است. بعد از پرهام و صنیعی فر که تلاش های آنها برای حمایت مالی از نساجی قابل تقدیر است و فراموش شدنی نیست حالا رضا حدادیان مالکیت تیم را برعهده گرفته است؛ مالک هواپیمایی وارش. مردی که در گام نخست به درستی آرامش را بر تیم حاکم کرد و با حمایت مالی اصولی و حرفه ای از نساجی زمینه موفقیت تیم را در هفته های اخیر مهیا کرد. اولین تصمیم درست او استفاده از علی امیری به عنوان مدیر عامل بود. به این خاطر که علی امیری سال های سال در باشگاه بزرگ استقلال سابقه مدیریتی داشت و از همه مهمتر که مدیر مازنی است و نساجی و فضای حاکم بر این تیم را به خوبی می شناسد. بعد از خداحافظی رضا مهاجری به دلیل بیماری تصمیم درست رضا حدادیان و علی امیری استفاده از محمود فکری به عنوان سرمربی بود که با وجود بازی های سخت نساجی؛ این تیم به سلامت از این بازی ها عبور کرد و با کسب نتایج خوب حالا رتبه نساجی در جدول تک رقمی شده و اصلا نگران سقوط به دسته پایین تر نیست.

 

رضا حدادیان آنقدر عاشق نساجی و خوشحال کردن دل تماشاگران این تیم است که هر آنچه برای نتیجه گیری نساجی لازم باشد در حد توان و البته بر مبنای اصول برای تیم مهیا کرده که یکی از این ها جابجایی تیم با پرواز چارتر  در دوران کرونایی است. او در این هفته ها بارها و بارها با حضور در اردوی نساجی از آنها به خاطر ارایه بازی های خوب در برابر حریفان تقدیر کرده است.

 

1516315

 

تندیس مهندی درویش فقید؛ مالک باشگاه شموشک نوشهر؛ کسی که 17 سال از هزینه شخصی شموشک را اداره کرد.

 

در شرایطی که هزینه در فوتبال هیچ بازدهی ندارد و در مازندران کارخانه ای برای حمایت از فوتبال پیشقدم نمی شود هزینه رضا حدادیان برای فوتبال و نساجی یک موهبت است که مدیران شهر و استان باید قدر این حمایت را بدانند و در کنار او باشند و برای کاهش هزینه های تیم در دوره ای که کشور درگیر تحریم است یک سری امکانات از جمله زمین تمرین و ... در اختیار او قرار دهند؛ او می توانست و می تواند هزینه برای فوتبال را در مسیر اقتصادی هزینه کند اما نساجی و شاد کردن دل تماشاگرانش را بیش از درآمدزایی بیشتر دوست دارد. همانند مهندس درویش فقید که در نوشهر 17 سال برای فوتبال هزینه کرد و ستاره های بزرگی را تحویل فوتبال کشور داد. او از معدود مالکان فوتبال کشور است که وقتی چشم از جهان فرو بست مردم نوشهر برای اینکه یاد او همشه باقی بماند تندیسش را ساختند.

 

نساجی با نگاه این مالک که یاد مهندس درویش فقید را در فوتبال مازندران زنده کرد یک بار دیگر می تواند معرف ستاره های متعددی به فوتبال ایران باشد و از همه مهمتر در گام های بعدی برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بعدها برای قهرمانی در لیگ برتر هزینه کند.

 

دیدگاه‌ها