کد خبر : 1699754 | 12 مرداد 1399 ساعت 16:47 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

هرگز پا پس نکشیدم

ایموبیله: به خاطر کفش طلا احساس غرور می کنم

چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو عنوان بهترین گلزن فصل 20-2019 فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد و از این بابت در پوست خودش نمی گنجد.

ایموبیله: به خاطر کفش طلا احساس غرور می کنم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد رقابت برای کفش طلای 2020 بین لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی باشد، در نهایت این جایزه به چیرو ایموبیله رسید. ستاره لاتزیو با زدن 36 گل، بالاتر از لواندوفسکی(34) و رونالدو(31)، برترین گلزن فصل شد و پس از  سال ها این جایزه را به ایتالیا بازگرداند. آخرین ستاره ایتالیایی برنده کفش طلا فرانچسکو توتی بود.

 

 

1515390

 

 

ایموبیله باید از 34 گل لواندوفسکی عبور می کرد و در 12 بازی باقیمانده سری آ توانست با گلزنی های متوالی به این هدف برسد. او در بازی هفته 36 لاتزیو برابر ورونا و با ثبت یک هت تریک رویایی توانست به رکورد لواندوفسکی برسد و هفته 37 با تک گلش برابر برشا از او عبور کند. پس از اینکه رونالدو از فهرست بازی شب گذشته برابر رم کنار گذاشته شد، کفش طلای ایموبیله نیز قطعی شد.

 

ایموبیله که شب گذشته در شکست 3-1 تیمش برابر ناپولی نیز یک گل به ثمر رساند تا با رکورد 36 گل فصل 16-2015 گونسالو ایگواین در ناپولی برابر شود، در پایان بازی به "لاتزیو استایل چنل" گفت:« بسیار خوشحال و مفتخرم که توانستم برنده کفش طلا بشوم. وقتی به عقب نگاه می کنم و به مسیری که طی کردم، بیشتر متوجه خاص بودن این موفقیت می شوم. اگر واقعا به خودتان باور داشته باشید، گاهی رویاها به واقعیت تبدیل می شوند و تنها می توانم از کادر فنی و هم تیمی هایم تشکر کنم و قطعا بدون آنها، کسب این جایزه غیرممکن بود. پس از هت تریک برابر ورونا استقبال هم تیمی هایم در رختکن فراموش نشدنی بود و هرگز از خاطرم نخواهد رفت.»

 

 

1502694

 

 

ایموبیله ادامه داد:« باید از هواداران هم تشکر کنم که همواره حامی می بودند و به من این حس را منتقل می کردند که بازیکنی حیاتی برای تیم هستم. از این بابت احساس غرور می کنم. می خواهم یک نمونه و الگو برای این مهم باشم که اگر پاپس نکشید، می توانید به اهداف تان دست پیدا کنید. فصل بعد هدف مان پیشرفت و کسب نتایج بهتر است و البته شاید به دلیل درگیر بودن در لیگ قهرمانان، ماموریت سخت تری هم پیش رو داشته باشیم.»

 

لازم به ذکر است که لاتزیو با 78 امتیاز در رده چهارم سری آ قرار گرفت و پس از سال ها در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها