کد خبر : 1699774 | 12 مرداد 1399 ساعت 18:37 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن؛ کاپیتان فنی تیم یحیی (عکس)

بشار رسن که از نظر بدنی شرایط ایده آلی پیدا کرده در بازی با نساجی یکی از بهترین های پرسپولیس بود و شاید هم بهترین.

به گزارش "ورزش سه"، او فرمانده تیم پرسپولیس در زمین بود؛ توپ را به خوبی به گردش در می آورد و به خوبی به بازی تیم جهت می داد که این تلاش ها منجر به ایجاد چندین موقعیت شد که یکی از موقعیت ها تبدیل به گل شد و در دیگر صحنه ها این مدافعان و دروازه بان نساجی بودند که جلوی خطرات را گرفتند. 

 

 

1516388

 

 

بدون شک تمدید قرارداد رسن از سوی باشگاه پرسپولیس می تواند یکی از اهداف مهم باشگاه باشد؛ رسن حالا دیگر با همه اعضای تیم هماهنگ شده و به خوبی می تواند نقش رهبر را در زمین ایفاء کند. از همه مهمتر پذیرش سبک بازی او از سوی سایر پرسپولیسی ها است. با این روند پرسپولیس در ادامه مسیر هم می تواند ایده های یحیی گل محمدی را در زمین پیاده کند چون یک هافبک خلاق و تکنیکی در زمین دارد که می تواند زمینه ساز حملات با شکل های مختلف شود. قطع به یقین همه تیم ها همانند نساجی قادر به دفاع منظم و هماهنگ نیستند و در خیلی از بازی ها در جریان بازی ایده های رسن برای حمله جواب می دهد و این منجر به پیروزی تیم می شود. 

 

می شود اینروزها از رسن به عنوان کاپیتان فنی تیم یحیی یاد کرد. بازیکنی که به همراه تیم ملی عراق می کوشد به جام جهانی 2022 صعود کند.

دیدگاه‌ها