کد خبر : 1699799 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 62K بازدید | 5 دیدگاه

مس؛اولین صعودکننده به لیگ بیستم

رفسنجان وارد نقشه لیگ برتر شد

حمید گلزاری ستاره 28 ساله مس رفسنجان با گلی از روی نقطه پنالتی صعود تیمش به لیگ برتر را قطعی کرد.

رفسنجان وارد نقشه لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان صدرنشین لیگ آزادگان بعد از سه چهار هفته دشوار و لغزیدن های ناشی از فشار قهرمانی و صعود، امشب صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد. آنها در دیداری دشوار با گل دقیقه 80 حمید گلزاری تیم فجرسپاسی را شکست دادند تا اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر در فصل جاری باشند.

 

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی، مربی جوان اما باتجربه خود از همان هفته های ابتدایی با بردهای متوالی صدر جدول رقابت های لیگ یک را در دست گرفت و در نهایت به آنچه  استحقاقش را داشت رسید تا استان کرمان دومین نماینده خود را در لیگ برتر ثبت کند. رفسنجانی‌ها قبلا هرگز به لیگ برتر صعود نکرده بودند.

 

 

1516417

 


شاگردان ربیعی که حالا با 63 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول قرار دارند، در دو بازی آینده مقابل نود ارومیه و بادران تهران قرار خواهند گرفت و لیگ را با فشار کمتری ادامه خواهند داد. آنها در انتظار روشن شدن بقیه مسابقات و معرفی دومین نماینده برای حضور در لیگ برتر هستند و اگر این اتفاق برای مس کرمان بیفتد  که فعلا نزدیک ترین تیم به مس رفسنجان به شمار می‌آید، صنایع مس یک شاهکار را در رقابت‌های لیگ آزادگان ثبت کرده است. 

 

این اتفاق با حضور اردشیر سعد‌محمدی فوتبالدوست و مدیرکل صنایع مس رخ داده و  آنها که رنگ نارنجی را به عنوان رنگ سازمانی بر تن می‌کنند، قصد دارند لیگ برتر سال آینده را به همین تم در بیاورند. مس رفسنجان در مسابقه‌ای که مقابل فجری که نشانی از تیم پرنفس و جذاب گذشته ندارد، 80 دقیقه تلاش کرد و در نهایت کار را تمام کرد. اگرچه در غیاب هواداران، شاگردان ربیعی از تشویق لازم و نرمال صعودهای اینچنینی محروم بودند و جشن صعود آنها در روزهای کرونا با آن چیزی که در ابتدای فصل در رویای خود داشتند، تفاوت زیادی داشت.

 

1516407

 

 

البته روی کاغذ هنوز صعود رفسنجانی‌ها به لیگ برتر قطعی نشده، اما با توجه به تفاضل گل فوق‌العاده‌ای که این تیم به نسبت به دو رقیب مستقیم خود برای صعود دارد و همچنین برخورد مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته آینده، به نظر احتمال عدم صعود نماینده رفسنجان به لیگ برتر کمتر از یک درصد است.

مس رفسنجان در صورتی به لیگ برتر صعود نمی‌کند که آلومینیوم هر دو بازی خود را با نتیجه پُر گل ببرد و مس کرمان نیز پس از شکست برابر اراکی‌ها، در بازی آخر تعداد گل‌هایش مقابل علم و ادب 2 رقمی شود.

دیدگاه‌ها