کد خبر : 1699812 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:55 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

تماس آرتتا برای راضی کردن هافبک ناراضی بارسلونا

میکل آرتتا سرمربی آرسنال برای جذب ایوان راکیتیچ، هافبک بارسلونا شخصا وارد عمل شده و با او صحبت کرده است.

تماس آرتتا برای راضی کردن هافبک ناراضی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایوان راکیتیچ یک سال دیگر با بارسلونا تمام می شود و به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی تمایلی به حفظ او ندارد. اگرچه اخبار حاکی از احتمال انتقال این هافبک کروات به سویا است، اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد آرسنال نیز برای خرید ایوان راکیتیچ وارد عمل شده است.

 

1497432

 

میکل آرتتا علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد و معتقد است تجربه ایوان راکیتیچ می تواند فصل بعد به تیمش برای کسب موفقیت کمک کند. آرتتا به این بازیکن در مورد نقش او در ترکیب آرسنال و برنامه های آتی توضیحاتی ارائه داده و حالا این اتفاق ممکن است باعث تغییر نظر ایوان راکیتیچ و انتقال او به لندن شود. پیش از این به نظر می رسید خود راکیتیچ علاقه زیادی دارد دوباره در سویا به میدان برود.

 

زمان زیادی از قرارداد ایوان راکیتیچ با بارسلونا نمانده و احتمالا این باشگاه با رقمی در حدود 10 میلیون یورو نیز حاضر به فروش این هافبک 32 ساله می شود. این در حالیست که طبق ادعای موندو، ایوان راکیتیچ در این مدت پیشنهاد تیم های بزرگی چون اینتر و پاری سن ژرمن را نیز رد کرده است. آرسنال با میکل آرتتا در ماه های اخیر نتایج خوبی گرفته و به دنبال بستن یک تیم قدرتمند برای کسب موفقیت در فصل آینده است.

دیدگاه‌ها