کد خبر : 1699828 | 13 مرداد 1399 ساعت 00:01 | 80.4K بازدید | 6 دیدگاه

داستان‌های پشت پرده یک برد حیثیتی

گریه دانشگر برای درخشش مقابل سپاهان!

پیروزی استقلال برابر سپاهان در یک بازی دشوار و نفس‌گیر در شرایطی رقم خورد که آبی‌ها در طول هفته مسائلی مختلفی را از سر گذرانده بودند.

گریه دانشگر برای درخشش مقابل سپاهان!

 

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال در شرایطی به رتبه دوم جدول صعود کرده که حالا فرهاد مجیدی در صورت موفقیت در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر و کسب حداقل 7 امتیاز از سه مسابقه باقیمانده خود مقابل شهر خودرو، پیکان و شاهین شهرداری بوشهر می‌تواند از دوره شغلی خود در استقلال نهایت رضایت را داشته باشد.

 

سرمربی آبی‌ها که پس از مسابقه در اقدامی خبرساز رو به دوربین‌ها علامت هیس را به نشانه ساکت کردن منتقدان و شاید مربی سابقش در استقلال به نمایش گذاشت، در طول هفته گذشته برای آماده سازی تیمش در بازی با سپاهان روزهای سختی را سپری کرده بود.

 

اولین چالش فرهاد مجیدی در استقلال، ماجرای اخراج و سپس بازگشت محمد دانشگر مدافع بوشهری این تیم بود که بعد از انتشار خبر تنبیه انضباطی‌اش در حالت ناراحتی  برخی از همبازیان او را از خود رنجانده بود . حضور ناگهانی او در تمرین بعد از جلسه انضباطی در باشگاه استقلال، موجب ناراحتی وریا غفوری و علی کریمی دو بازیکن مهم استقلال شد که انتظار داشتند در این زمینه با آن‌ها مشورتی صورت بپذیرد. بعد از حضور دانشگر در تمرین، اتفاقاتی رخ داد که از سوی برخی منابع به سرعت رسانه‌ای شد و در عین حال باشگاه مبادرت به تکذیب آن کرد،اما این ماجرا رخ داد تا استقلال ناگهان با یک اتفاق پیش‌بینی نشده مواجه شود.

 

 

1516442

 

 

از سوی دیگر، بحث اضافه شدن فراز کمالوند به کادرفنی استقلال دلخوری‌هایی را در بین سایر اعضای کادرفنی برانگیخته بود و آن‌ها انتظار نداشتند در این موقعیت حساس و دشوار فصل فرهاد مجیدی با اضافه کردن یک سرمربی لیگ برتری به نوعی عدم اعتماد خود را به کادرفنی فعلی‌ به نمایش بگذارد.

 

 

1516440

 

 

این دو مسئله اما هر دو به نحو عجیبی حل شد تا یکی از یکپارچه‌ترین استقلال‌های بعد از آندره‌آ استراماچونی در دیدار با سپاهان وارد میدان شود و با وجود یک نیمه ده نفره علاوه بر ثبت آمار خوب در مالکیت توپ، برد رضایت بخشی را به دست بیاورد؛ در حل این ماجرا برخی از افراد خیرخواه اطراف باشگاه استقلال پیش قدم شدند تا با برگزاری جلساتی بین طرفین سوتفاهمات را به حداقل برسانند بویژه در موضوع جلسه بین بازیکنان و رفع برخی دلخوری‌ها و حتی اشکی شدن محمد دانشگر و عذرخواهی او بابت اتفاقات رخ داده قبلی، تاثیر روحی بسیار خوبی در بازیکنان استقلال گذاشت تا این بازیکن در بدو ورود به ترکیب، با یکی از همان نفوذهای ناگهانی و موثر خود گل دوم تیمش را مقابل سپاهان پرستاره پایه گذاری کند.

 

اضافه شدن یک چهره جدید  به کادرفنی استقلال هم در نقطه جالبی به پایان رسید؛ در حالی‌که به نظر بین برخی از اعضای کادرفنی دلخوری‌هایی وجود داشت، بحث آمد و رفت فراز کمالوند باعث تحکیم دوستی‌ها و مودت بین دستیاران مجیدی برای بازی با سپاهان شد؛ کما اینکه تصاویر پس از بازی مشخص است که برخلاف پارس جنوبی برد استقلال با حضور همه مربیان جشن گرفته شده و حالا آن‌ها همه تلاش خود را سه بازی آخر به اضافه یک، دو یا سه بازی باقیمانده در جام حذفی انجام خواهند داد.

 

 

1516438

 

 

از نکات جالب توجه عبور استقلال از این بحران باید به مدیریت مجیدی و پاداش دلاری او که توسط وریا غفوری بین بازیکنان تقسیم شد اشاره کرد؛ پاداشی که از جیب خود او پرداخت شد تا آبی‌های با روحیه بهتری مقابل سپاهان قرار بگیرند و همان‌طور که دیدید در بعضی از اوقات سر خود را هم مقابل توپ بگذراند. 


به اعتقاد خیلی‌ از نزدیکان باشگاه ، این همبستگی و یکپارچگی در دوران پس از استراماچونی در استقلال دیده نشده و اتفاقا در موقعیت بسیار مناسبی به کالبد این باشگاه بازگشته ؛اگرچه برای مجیدی و استقلال  تا پایان موفقیت آمیز لیگ و جام حذفی هیچ تحسینی قطعیت ندارد!

دیدگاه‌ها