کد خبر : 1699881 | 13 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 54.9K بازدید | 2 دیدگاه

شب به خیر دن آنتونیو و به امید دیدار

روزنامه‌های ایتالیا: درگیری شدید کونته و مدیران اینتر

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی تنش بین مدیریت اینترمیلان و آنتونیه کونته بالا گرفته و ممکن است این به معنای پایان همکاری او با نراتزوری باشد.

روزنامه‌های ایتالیا: درگیری شدید کونته و مدیران اینتر

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند تنش در رابطه مدیریت باشگاه اینترمیلان و آنتونیو کونته بالا گرفته و این دو عملاً وارد دعواهایی شده اند که احتمالاً به پایان همکاری او با این تیم خواهد انجامید. از مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس به عنوان جانشین احتمالی کونته در اینتر نام برده شده است.

 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت امروز صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داد و از تیتر " کونته دیگه بسه" استفاده کرد. گاتزتا عکسی از آلگری را هم در صفحه اول خود قرار داد تا از احتمال بالای جانشینی او به جای کونته روی نیمکت نراتزوری خبر دهد.

 

1516513

 

توتواسپورت دیگر روزنامه مهم ورزشی ایتالیا هم در صفحه اول خود به این اشاره کرده و در تیتر اول خود با عنوان "نیمکت‌های داغ" نیمکت اینتر را یکی از نیمکت‌های داغ تابستان دانسته و مدعی است آلگری از بیشترین شانس برای جانشینی کونته برخوردار خواهد بود.

 

1516514

 

البته برخی دیگر از رسانه‌های ایتالیایی نام پوچتینو را هم به عنوان یکی از جانشینان احتمالی کونته مطرح کرده اند.

 

کونته روز شنبه بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل آتالانتا که باعث شد نراتزوری با کسب 82 امتیاز رتبه دوم خود در سری آ را قطعی کند و به رکورد بالاترین امتیاز اینتر که در فصل 2009-2010 توسط ژوزه مورینیو بدست آمده بود برسد‌، به جای پرداختن به این موفقیت تصمیم گرفت در کنفرانس خبری بعد از بازی انتقادات تندی علیه مدیریت اینتر مطرح کند.

 

1516512

 

کونته مدعی شد مدیریت باشگاه در مقابل هجمه های رسانه ای از او و تیمش کوچکترین حمایتی نکرده اند. بعد از صحبتهای تند کونته باشگاه اینتر تا کنون واکنشی به او نشان نداده ولی انتظار می رود امروز دوشنبه یک جلسه اضطراری بین ماروتا و کونته برگزار شود.

 

نکته دیگر ناراحتی کونته عدم پایبندی به قول‌های ابتدای فصل است. مائورو ایکاردی، ایوان پریشیچ و راجا ناینگولان به دستور مستقیم باشگاه در همان بدو ورود کونته از تیم جدا شدند و به سرمربی قول داده شده بود جایگزینی برای این بازیکنان خریداری می‌شود. اما فقط روملو لوکاکو راهی اینتر شد و البته اگر پائولو دیبالا به پیشنهاد معاوضه پاسخ مثبت می داد همین لوکاکو نیز حالا در لباس یوونتوس بازی می کرد.

 

در واقع جانشینی برای سه بازیکن مهم تیم جذب نشد. کونته بعد از بازی با آتالانتا در پاسخ به شایعات جذب لیونل مسی به طعنه گفت او ابتدای فصل دیده برای خرید لوکاکو نیز چه دشواری هایی طی شده است و در واقع منظورش این بود شرایط جذب بازیکنان بزرگ وجود ندارد.

 

 

1516510

 

همچنین کونته از عدم حضور استیون ژانگ در راس کار ناراضی است. رئیس جوان اینتر بیشتر اوقات فصل در چین حضور دارد و شرایط تیم را بررسی نمی‌کند. کونته می‌خواهد ژانگ بیشتر بالای سر تیم حضور داشته باشد و از عدم دخالت او در مسائل ناراضی است. گاتزتا امروز مدعی شد حتی شاید کونته به یوونتوس بازگردد و این برای هوادارانی که پروژه او دلبسته بودند باورکردنی نیست.

 

این در حالیست که بعد از یک دهه به نظر می رسید نراتزوری در مسیر صحیحی قرار گرفته، اما عدم حمایت باشگاه از کونته در روزهایی که شایعات حضور دیگو سیمئونه و مائوریتسیو پوچتینو مطرح شده بود، انگار او را از ادامه حضور در اینتر دلسرد کرده است.

 

گاتزتا، توتو و دیگر رسانه‌های معتبر ایتالیایی در گزارشهای خود می‌گویند تنش ایجاد شده در رابطه کونته و باشگاه به حدی رسیده که رابطه آنها دیگر قابل ترمیم نیست. این رسانه‌ها معتقدند با اینکه احتمال فسخ فوری قرارداد کونته به صورت یک طرفه از سوی باشگاه پایین است ولی به احتمال زیاد دو طرف توافق خواهند کرد که به صورت همزمان و توافقی این قرارداد را لغو کنند.

 

بر اساس این گزارشها در صورت جدایی کونته از اینترمیلان گزینه اول نراتزوری برای جانشینی او مکس آلگری خواهد بود. ماروتا‌، کونته و آلگری در گذشته هم در یک رابطه مثلثی درگیر بوده اند. زمانی که در جریان تمرینات پیش فصل 2014، تنها دو روز بعد از شروع دوران پیش فصل، کونته ناگهان یوونتوس را ترک کرد، ماروتا آلگری را به جای او به هدایت یووه منصوب کرد. حالا ممکن است اتفاقی مشابه با نقش آفرینی این سه نفر در اینتر رخ دهد.

 

1468133

 

آلگری در حال حاضر بدون تیم است. سرمربی سابق یووه یک سال پیش از این تیم اخراج شده ولی تا مدتی به دلیل قراردادی که با این تیم داشت نمی توانست بدون پرداخت غرامت راهی باشگاهی دیگر شود. البته قرارداد قبلی او با یوونتوس حالا منقضی شده و آلگری با هیچ مانعی در راه نشستن روی نیمکت اینتر روبرو نخواهد بود.

 

چند رسانه ایتالیایی از جمله توتواسپورت می‌گویند علاوه آلگری به عنوان گزینه اول، ماروتا و مدیریت اینتر یک گزینه دیگر را هم در آب نمک خوابانده اند. او کسی نیست جز مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام که از زمان خروجش از این تیم انگلیسی تا کنون بدون تیم بوده. پوچتینو هم مثل آلگری می تواند به هر باشگاهی که بخواهد منتقل شود. او در روزهای اخیر در مصاحبه ای با ال پائیس گفته بود به پیشنهادهایی که از انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه بدست بیاورد نه نخواهد گفت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها