کد خبر : 1699957 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:38 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

با وجود واقعه تلخ برای اسپانیول و فوتبال اسپانیا؛

آگوست؛ ماه اتفاقات شیرین برای رئال مادرید (عکس)

در این گزارش به چهار اتفاق جذاب که در ماه آگوست و در لالیگا رخ داده استفاده اشاره می کنیم.

آگوست؛ ماه اتفاقات شیرین برای رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش رقابت‌های لالیگا با قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات به پایان رسید تا لوس بلانکوس سی و چهارمین جام را هم به ویترین افتخار خود اضافه کرده باشد.

 

حالا در این گزارش اما قصد داریم به چهار اتفاق مهم لالیگا که در ماه آگوست رخ داده اشاره کنیم.

 

انتقال ژابی آلونسو به رئال مادرید(5 آگوست 2009)
در تابستان سال 2009 رئال مادرید فعالیت گسترده‌ای در نقل و انتقالات داشت چراکه فلورنتینو پرز بعد از یک دوره دوری، برای یک مرتبه دیگر ریاست کهکشانی ها را بر عهده گرفته بود. یکی از این انتقال های جذاب به پیوستن هافبک اسپانیایی لیورپول به رئال مادرید بازمی‌گشت. جایی که ژابی آلونسو بعد از بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و کاکا به جدیدترین کهکشانی تبدیل شد. ژابی آلونسو پنج فصل فوق العاده را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و با یک خاطره بسیار خوش یعنی قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان 14-2013 این تیم را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک کرد.

 

 

1516589

 

 

معارفه کیلور ناواس(5 آگوست 2014)
هزاران هوادار رئال مادرید در این روز برای معارفه کیلور ناواس به سانتیاگو برنابئو رفتند. دروازه بان کاستاریکایی پیش از این سه فصل فوق العاده را در لوانته پشت سر گذاشته بود و به عنوان یک بازیکن کاملا آماده پا به رئال مادرید گذاشت. بعد از عملکرد درخشان در ترکیب تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی، ناواس این کار را برای رئال مادرید نیز تکرار کرد و نقش مهمی در سه قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. ناواس در تابستان سال 2019 به پاری سن ژرمن پیوست اما به خاطر دستاوردهایش با رئال بسیاری از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد می‌کنند.

 

 

1516588

 

 

درگذشت ناگهانی دنی جارکو( 9 آگوست 2009)
کاپیتان وقت اسپانیول در سال 2009 پس از تحمل سکته قلبی در اردوی آماده سازی این تیم در کشور ایتالیا، جان خود را از دست داد تا یک اتفاق غم انگیز و دراماتیک به ثبت رسیده باشد. این فاجعه به سختی فوتبال اسپانیا را تحت تاثیر قرار داد. جارکو مدافع بسیار خوبی بود که با توجه به قابلیت هایش بازوبند کاپیتانی اسپانیول را هم به تازگی بر بازو بسته بود. بعد از مرگ غم انگیز جارکو بسیاری از هم تیمی ها و دوستان وی نسبت به او ادای احترام کردند که شاید مهمترین آنها به خوشحالی بعد از گل آندرس اینیستا در جام جهانی بر می گشت که در آن یاد و خاطره این دوست صمیمی خود را زنده نگه داشت.

 

1516591

 

 

فتح سوپرجام اروپا توسط رئال مادرید(9 آگوست 2016)
به طور قطع مارکو آسنسیو هیچ گاه 9 آگوست 2016 را از یاد نخواهد برد چرا که او توانست در این تاریخ اولین گل رسمی خود را برای رئال مادرید و به شکلی خارق العاده مقابل سویا به ثمر برساند. گل ستاره اسپانیایی اما پایان کار نبود و رئال مادرید به سختی موفق شد با نتیجه 3-2 سویای تحت هدایت اونای امری را شکست دهد و جام قهرمانی رقابت های سوپر کاپ اروپا را بالای سر ببرد.

 

 

1516590

 

 

 محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

 

دیدگاه‌ها