کد خبر : 1699996 | 13 مرداد 1399 ساعت 23:45 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار عجیب رئال مادرید در غیبت سرخیو راموس

بدون حضور سرخیو راموس، رئال مادرید کار دشواری برای جبران شکست برابر منچسترسیتی خواهد داشت.

آمار عجیب رئال مادرید در غیبت سرخیو راموس

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا چند روز دیگر در دیداری دشوار به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و شاگردان زین الدین زیدان برای صعود به جمع هشت تیم برتر باید شکست 1-2 دور رفت را جران کنند. اتفاقی که در شرایط عادی نیز دشوار است و بدون حضور سرخیو راموس سخت تر هم خواهد شد.

 

1516626

 

در هفت دیدار آخری که سرخیو راموس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان غایب بوده، پنج شکست و تنها یک پیروزی برابر شالکه نصیب رئال مادرید شده است. نمونه تلخ آن به دیدار دو سال قبل در برنابئو برابر آژاکس در برنابئو بازمی گردد که تیم سانتیاگو سولاری با نتیجه 1-4 مغلوب شد و سرخیو راموس که مشغول ساخت مستند خود بود روی سکوها واکنش هایی جالب نسبت به باز شدن های پیاپی دروازه تیبو کورتوا داشت. پنج بازی آخر بدون راموس شامل دو شکست برابر زسکا و باخت برابر یوونتوس، آژاکس و پاری سن ژرمن بوده است.

 

سرخیو راموس در بازی رفت و در اواخر مسابقه به خاطر خطا روی گابریل ژسوس و نجات دروازه تیمش اخراج شد و حالا نمی تواند در بازی برگشت تیمش را همراهی کند. البته کاپیتان متعصب رئال مادرید کاروان این تیم را در جریان سفر به انگلیس همراهی می کند، اما باید دید این بار عاقبت این تیم بدون حضور سرخیو راموس در میدان چه خواهد بود. رئال مادرید برای صعود به دور بعدی باید حداقل دو بار دروازه شاگردان پپ گواردیولا را باز کند که ماموریتی بسیار دشوار است.

دیدگاه‌ها