کد خبر : 1700098 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:47 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئال مادرید به خداحافظی کاسیاس از فوتبال

باشگاه رئال مادرید بعد از خداحافظی رسمی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال بیانیه ای رسمی را منتشر کرد.

واکنش رئال مادرید به خداحافظی کاسیاس از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش بود که خبر تلخ و ناگوار حمله قلبی ایکر کاسیاس بعد از تمرینات پورتو و بستری شدن وی در بیمارستانی در پرتغال منتشر شد و نگرانی هواداران او را برانگیخت. اسطوره فوتبال اسپانیا البته چندی بعد اعلام کرد که خیلی زود به زمین مسابقه برمی‌گردد اما این اتفاق هرگز رخ نداد و پس از آن هیچ گاه شاهد دوباره کاسیاس در مستطیل سبز نبودیم.

 

اگرچه طی ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با علاقه ایکر کاسیاس برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا به گوش رسید اما با این وجود او هیچگاه در این مدت به شکل رسمی از فوتبال خداحافظی نکرد؛ اتفاقی که نهایتا ساعتی پیش رخ داد و این اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در آستانه 39 سالگی کفش های خود را آویخت.

 

 

1512311

 

 

بسیاری معتقد هستند که کاسیاس به زودی در یک پست مدیریتی به باشگاه رئال مادرید بازخواهد گشت. باشگاهی که حالا بعد از قطعی شدن خداحافظی کاسیاس از فوتبال بیانیه ای در این رابطه منتشر کرده که بخشی از آن را در اینجا می خوانید: " باشگاه رئال مادرید با توجه به خداحافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال تمام علاقه و احترام خود را به یکی از بزرگترین اساطیر باشگاه تقدیم می نماید. بهترین دروازه بان تمام تاریخ رئال مادرید هنگامی که تنها 9 ساله بود پا به این جا گذاشت و نزدیک به 25 سال از این پیراهن حفاظت کرد.

 

ما به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ 118 باشگاه رئال مادرید علاقه مند هستیم و او نیز عاشق این باشگاه است. دروازه بانی که با تمام تلاش و کوشش خود چه در داخل و چه در خارج از زمین به رئال مادرید کمک کرد، امروز از دنیای فوتبال وداع کرد. ایکر کاسیاس متعلق به قلب رئال مادرید است و همیشه نیز آن جا خواهد ماند."

 

 

1516724

دیدگاه‌ها