کد خبر : 1700139 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:21 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید جوری بازی کنیم که بعدها حسرت نخوریم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش باید به شکلی بازی کند که بعدها حسرت نخورد.

کونته: باید جوری بازی کنیم که بعدها حسرت نخوریم

 


به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در لیگ اروپا باید به مصاف ختافه برود و این آخرین شانس نراتزوری برای فتح جام در فصل جاری است. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و اذعان داشت عملکرد این فصل اینتر نششانه پیشرفت نها بوده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "آیا لیگ اروپا برای من مهم است؟ مهم نیست که برای من مهم باشد یا نه، زیرا این یک رقابت پراهمیت برای همه ما است، به خصوص برای اینتر. ما باید به قدری تلاش کنیم که بعدها هرگز حسرت نخوریم، نمی دانم این نهایت تلاش هم آیا دستاوردی برای ما دارد یا نه، اما نباید در آینده پشیمان باشیم.

 

1511069

 

ما شروع به مواجهه با فشار و حفظ موقعیت خود در جدول رده بندی شدیم. در سه بازی اخیر با جنوا، ناپولی و آتالانتا نشان دادیم که تیم پیشرفت های زیادی داشته و بنابراین من بسیار خوشحالم. امیدوارم فردا بتوانیم یک قدم دیگر فراتر از نتیجه، برای ادامه روندی که طی می کنیم در میدان رقم بزنیم.

 

فکر می کنم ما کمتر زحمات مان به نتیجه رسیدیم، اما پایان یافتن فصل با 82 امتیاز و حضور در رده دوم، به نظر من نشانه یک فصل خوب و پیشرفت مهم است. حالا باید در لیگ اروپا به میدان برویم و ما آماده هستیم، می دانیم که با یک حریف سرسخت روبرو هستیم، اما می خواهیم با ذهنیتی درست وارد زمین شویم. پیروزی های پیاپی به رسیدن به قهرمانی کمک میکند. بردن باعث افزایش اعتماد به نفس تیمی خواهد شد، اما پیروزی و قهرمانی کار آسانی نیست و اگر موفق به رسیدن به این هدف شوید یعنی سطح بالایی دارید."

دیدگاه‌ها